Hoe doe je dat met jou pony, glijd ze niet uit of hoopt het sneeuw niet op in de hoeven?
NikkivanOlst
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 22:36
Lennek schreef:
Haha ziet er leuk uit!
Hoe doe je dat met jou pony, glijd ze niet uit of hoopt het sneeuw niet op in de hoeven?
Ze heeft geen ijzers onder dus de sneeuw hoopt zich niet op En ze glijd niet uit omdat er een goede zandbodem onder superverse sneeuw ligt, dus lekker stevig
Haha, super!! Enkele jaren terug toen er ook sneeuw lag hebben wij hetzelfde geprobeerd. Mijn pony werd er echt superenthousiast van; toen baasje van de slee gevallen was barrelracete meneer gewoon nog een rondje door! Nja, kon ik er weer opstappen toen hij bij me was, en sleden we zo weer door!
Ik ga zometeen ook de pionnen maar eens van de kast plukken. Lijkt me wel weer heel erg leuk!
Geen bloopers op het eind:S Nee grapje maar leuk filmpje!! Wil ik ook doen alleen heb geen barrels en is die slee ding een slee schotel??? Want dan kan ik misschien ook doen zonder barrels!
Je gaat nu toch niet beweren dat dit dier wit is he
Ziet er super gaaf uit! Beestje vind het ook supertof zo te zien!!
Martine123
Geplaatst: 06-01-10 02:59
hahaha, wij spannen onze mini's hier soms voor een bobslee, heel leuk:P en met het grote team voor de slee op een parkeerplaats.. gas erop, draaien en stoppen, heel spannend:p