Ook Kelsey kwam er niet onderuit, ze moest voor de slee. Ik vond het echt super leuk!! Morgen ga ik het weer doen Kelsey was heel braaf. We hebben gedraaft en gestapt. foto's heb ik wel, maar ik heb ze verkeerd verkleint... Dus ik voeg ze wel een nadere keer toe, maar hier alvast de filmpjes!!
leuk dat je het probeert, ik zie alleen je strengen continu los vallen, wat inhoudt dat je paard met zijn of haar mond trekt... Niet zo prettig dus. Misschien een puntje om morgen even op te letten als je morgen weer gaat
idefix4
Geplaatst: 20-12-09 20:57
Wat leuk! Haha, ach, technisch zal het mss niet zijn zoals het hoort, maar daar heb ik gelukkig dan weer geen verstand van! Ik vind het gewoon ludiek en keileuk om zo iets te zien! Ik denk alleen dat we hier geen viervoeter hebben die daar aan meedoet of het moet de hond zijn. Knap hoor!
hafjelinger
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 20:59
Dankje allemaal!!
Sumic: Goeie tip, mijn tenen waren zowat bevroren
josie: Dankjewel Veiligheid voor alles
Stef: Dat viel mij ook op. Ik wilde niet zo hard draven ( ) en daardoor hield ik haar een beetje tegen. Kels wil altijd gelijk hard Dus als ik afrmde gleed die slee door. Morgen zal ik er op letten, dankje voor de tip!
idefix4: Dankje!!!
hafjelinger
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 21:13
Foto's!!!!
Drafje Zorro keek alsof we een stelletje debielen waren (en dat zijn we ook )
hafjelinger
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 13:51
Nog een filmpje van vandaag. hier ment mijn vriendin, met haar zusje achterop de pannekoekslee Ik heb zelf ook nog op de pannekoekslee gezet, en toen heel hard in draf Twas gaaf
Hey Jessie leuke filmpjes ! Als je nog eens gaat zou ik het zweng dichter bij je slee zetten. nu is het zo dat deze je strengen heel snel omlaag trekt, als je deze dichter bij de slee zet krijg je een geleidelijkere neerwaartse lijn van je strengen... wel je strengen dan ook nog wat langer maken!