josie schreef:Kijk dat nu improviseren omdat er geen slee is!
Goed gedaan.
Nog wel wat tips:
Ik zou er een zweng tussen doen, tussen pony en slee, nu lopen de strengen wel heel dicht langs je pony en het is ook prettiger trekken voor je pony met zweng ( dan hinder je ook de bewegingen niet van de schouder); je strengen niet door de lichtogen laten lopen, deze horen in een rechte lijn te lopen, als ze daardoor te laag komen bij de achterbenen, kun je door de strengophouders doen van je broek, of daar een touwtje aan vast maken, of je broek weglaten en met strengdragers gaan mennen.
Ook heel netjes dat je een cap op hebt, wel heel verstandig van je!
Nog veel sneeuwpret met elkaar.
hee dankje voor de tips.
Ik weet dat ik ze niet door de lichtogen hoor te doen (men ook veel met die pony, marathons dressuur etc)
ik kon het zweng ook niet vinden. maar vandaag ga ik misschien weer even "sleeen" dus dan ga ik van te voren wel even wat beter zoeken:P
verder heeft ze weinig last van de strengen gehad tegen haar benen. (maar daarom had ik ze door de lichtogen gedaan)
(als iets tegen haar benen blijft komen dan wil ze de bochten niet meer door enzo, daardoor was het eerst ook erg gepruts voor de kar.)
maar ze doet het nu wel goed (top 5 bij indoor marathons @ de betuwe) en dressuur L+7:)
@ hafjelinger, dankjewel:$
@ peepaardje, nee niets mis mee, maar mijn moeder vergelijkt zelfs mijn half fries met haar draver.
wordt je soms wel moe van hoor
@yunomi: het glijd super, alleen wel goed mijn evenwicht bewaren (vloog 3x om, maar toen stopte ze gelijk, alleen mijn moeder stopte niet gelijk met schreeuwen :p, ze kan zelf niet zo goed overweg met die pony, is nogal eenkennig enzo en ze denkt dat er altijd ongelukken met haar gebeuren... (1x met dameszadel achterover gevallen op mij (steigeren))
@saliziatinka: Dankje
ben stiekem ook wel trots op haar (niet alleen omdat ze gewoon super braaf is maar als ik het halster vergeet mee te nemen naar stal, hoefik niet terug te lopen, ze loopt wel achter me aan)
Sorry dat ik alles door elkaar heb gezet:p
Als er nog foto's worden gemaakt vandaag, zal ik er even opzetten wat ik anders heb gedaan (zweng).
(heb wel strengophouders maar die gaan altijd los, dus die gebruik ik niet.)
dan moet ik mijn oude broekriemen gebruiken (die zijn een stuk korter).