[AR] Grizzly beer veranderd in Rudolf...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Phen

Grizzly beer veranderd in Rudolf...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 18:56

Hallooo,

Aangezien er een pak sneeuw uit de lucht is gevallen wordt het natuurlijk tijd om de slee weer eens uit de kast ( Schuur) te pakken. Alleen is er nooit iemand die mijn slee wil trekken omdat ik ( stiekum) al een beetje te groot ben om te sleeen. Gelukkig heb ik mijn grote dierbare vriend Thokki nog om er een sleetje achter te hangen en dan lekker uit m'n dak te gaan ( letterlijk ). Maar goed tijd voor foto's! Blooper staat lekker onderaan :P

Z'n blauwe oogjes zijn zo mooi met sneeuw (L)
Afbeelding

Over het algemeen moet je natuurlijk een slee erachter hangen om te kunnen sleeen :+
Afbeelding

Tijd om te gaan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker drafje
Afbeelding

Scheuren door de bocht
Afbeelding

En dan is het nu tijd voor de blooper. Thokki had besloten eens een rondje te maken door het sneeuw dat lekker opgewaait is. En daardoor valt nou eenmaal je sleetje om :-(
Afbeelding

En er weer op m'n moeder kwam niet meer bij van het lachen:P
Afbeelding

Er is natuurlijk altijd nog een toeschouwer. Mijn lekkere ijsbeer Spuni ( die mij volgens mij gewoon uitlachte)
Afbeelding

Laatse fotootje
Afbeelding

Toen was Thokki het zat:P
Wordt met belangstelling vervolgd 8)

josie

Re: Grizzly beer veranderd in Rudolf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:44

Al weer zulke leuke foto's.
Maar ik heb wel een paar tips: ik heb het idee dat je borststuk wel hoger kan (een gaatje of twee), dit zal hij fijner vinden.
Tevens horen de strengen on onderbroken naar achteren te gaan, ze worden nu onderbroken door je broek, ze buigen pas af na je pony als het ware.
Je had ze beter door de strengdragers kunnen doen van je broek, mits je die hebt en anders een touwtje aan je broek en ze daar door laten lopen, of je broek helemaal weglaten en dan met strengdragers mennen.
Ook zou ik je teugels er af halen en je gecombineerde kruis/lenderiem mag ook wat verder naar voren toe (richting zijn hoofd), deze hoort op het hoogste punt te liggen.
HEt is wel een schatje met zo'n mutje op en z'n blauwe ogen.
Nog veel plezier verder met de sneeuw.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:47

mmh jammer zie geen foto's...

Kan ook aan mijn laptopje liggen hoor!
Heb je misschien de linkjes? :+

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:57

Weer heerlijke foto's.

Ik ga wel met het commentaar van josie mee. Zorg wel dat je spullen voor elkaar zijn, het moet pret voor 2 zijn, niet alleen voor jou, zo kan je pony er last van krijgen.

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:11

Wat leuk zeg!

Wel lekker dat je een rug leuning hebt!

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:03

Wat een superleuke pony heb je!! Leuke foto's hoor, lekker samen geniet van de sneeuw. En de peunie lekkere warme oortjes :D

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 21:12

Ik zat er ook aan te denken om het borsttuig omhoog te doen. Ik had het niet gezien toen ik hem optuigde omdat hij zoals op foto 1 goed lag. Ik zal de strengdragers morgen were aan de broek vast maken. Vreemd eigenlijk dat ik daar niet aan gedacht had... De lenderiem zal ik ook verder omhoog zetten. Ik dacht dat het allemaal goed zat... M'n ma heeft namelijk een mencursus gevolgd :S