Ze is dus ook professioneel beleerd met een jaar of 3, en vervolgens maakte ze af en toe een ritje.
Later heb ik samen met de boerin ook wel kinderfeestjes gereden, en sinterklaas opgehaald etc.
En toen ik Lin overkocht, 2 jaar terug, ook de kans gehad om de wagen erbij te kopen, maar toen niet gedaan want ik vond t eigenlijk een lelijk ding en te oud..

Afgelopen mei had ik een miskoop gedaan met een kar (bleek een opknapper te zijn vol houtrot) ,maar afgelopen week met een ex stalgenoot een deal gemaakt waar ik volgens mij wel goed aan heb gedaan!

Het is een geremde en geveerde wagen die helemaal opgeknapt is, voor 4 tot 6 personen, 2 burry's, en er kan een huif op die ik er ook bij heb. (DUH!)

En bovendien kon ik er een 3x gebruikt tuig bij overkopen voor 300 euro, was een goed tuig zeiden ze, met kunststof versterkt.
Dus was heel benieuwd!
Toen we het ophaalden zag het er ook echt perfect uit, mooi soepel leer, eigenlijk gewoon nieuw!
Synthetische onderleggers erbij, en vervolgens zag ik ook nog eens dat het van Ideal was!

Mooi hoofdstel met Liverpoolstang erbij met losse scharen, webband bruine leidsels..
Van de week Linda na anderhalf jaar weer ingespannen, en lekker op pad gegaan!
Ze was zo braaf, dit vind ze echt een van de leukste dingen om te doen die er zijn!
Ben van plan om binnenkort ook menles te nemen, dus het moet goedkomen met ons.

Broek mag nog iets strakker heb ik gezien, en de vering voor word ook nog aangepast.
En ja; de zweep staat in de houder, omdat ik niet èn de hond kon vasthouden voor de foto, èn het paard besturen, èn de zweep kon houden.

Lekkere perzikbillies van pluis

Brand maar los zou ik zeggen!