Opbouwend commentaar is zeer welkom.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zijn de marathonfoto's toevallig op het terrein van Uchgelen genomen? Ik herken die waterbak zo goed met die betonnen pilaren.

patrick76 schreef:ik zou de borst toch echt iets hoger doen. Kan dat niet dan de onderlegger er onderheen halen of aan de bovenkant van de borst smaller maken. Als je de borst te hoog doet zal het paard zich vanzelf melden.
carola schreef:patrick76 schreef:ik zou de borst toch echt iets hoger doen. Kan dat niet dan de onderlegger er onderheen halen of aan de bovenkant van de borst smaller maken. Als je de borst te hoog doet zal het paard zich vanzelf melden.
Tja, dat doet ie dus al... Ik heb de borst wel eens een gaatje hoger geprobeerd, maar toen wou hij helemaal niets meer. Alleen maar z'n kop in de lucht gooien en niet willen lopen / trekken....
Zo'n anatomisch borststuk lijkt mij geweldig. Daar heb ik al eens naar zitten kijken, maar volgens mij past dat niet op m'n huidige tuig. Dus dan zal ik een heel nieuw tuig moeten aanschaffen....

Napie schreef:carola schreef:
Tja, dat doet ie dus al... Ik heb de borst wel eens een gaatje hoger geprobeerd, maar toen wou hij helemaal niets meer. Alleen maar z'n kop in de lucht gooien en niet willen lopen / trekken....
Zo'n anatomisch borststuk lijkt mij geweldig. Daar heb ik al eens naar zitten kijken, maar volgens mij past dat niet op m'n huidige tuig. Dus dan zal ik een heel nieuw tuig moeten aanschaffen....
Op een enkelspan past dat altijd. Misschien dat je strengen niet goed passen maar een goede tuigenmaker kan dat waarschijnlijk wel aanpassen.