Kijk en geniet van mijn manneke
Gisteren is hij geschoren, nadat het hoofd gedaan was zagen we nog een pluk onder de buik.

Er zit Copyright op de fotos!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hem je hem los staan met scheren? Wat knap dat ie dan blijft staan!
Staat die van jou s' nachts op stal met deken? 

ZusJacobs schreef:Ik zou volgende keer echt te bandages af laten of ze er goed op doen, want nu zitten ze niet fijn..
Mooie pony! Heerlijk hoofdStaat die van jou s' nachts op stal met deken?

Buckje schreef:Dankjulliewel!!
Het zijn inderdaad 3 in 1 beschermers en die horen zo.
Ik heb van de voorbenen 3 cm moeten inkorten anders waren ze te lang haha!!ZusJacobs schreef:Ik zou volgende keer echt te bandages af laten of ze er goed op doen, want nu zitten ze niet fijn..
Mooie pony! Heerlijk hoofdStaat die van jou s' nachts op stal met deken?
Hij loopt 24/7 buiten in dit natuurgebied, met een dekentje.
Buckje schreef:Eerlijk gezegt vind de zwarte versie nog steeds zo slecht niet, nieuwe sulkys goed verbetert. MAAR de HCA is gewoon echt niet te vergelijken met de vering die eronder zit. Je zit gewoon veel relaxter en je hebt minder rugpijn. Het enige nadeel vind ik wel het op en af stappen, maar dat komt door mijn lijf. Ik vind de uitstraling van het karretje trouwens ook wel aardig sporttief ik denk niet dat ik snel nog zo'n andere sulky zou kopen althans ik denk helemaal nooit meer.
Ik merk dat mijn pony zelfs veel beter wil lopen, dan voor de zwarte sulky waarom weet ik niet maar hij is veel actiever en komt meer 'los'.
Ik hoop uiteindelijk ook zo te kunnen gaan rijden