Ben nu al een aardige poos bezig met mijn Roosje opleiden voor het echte werk, mennen!
Sinds een paar weekjes zijn we ook aan het hangen en ze pakt het allemaal erg goed op!
Ze heeft net 2 weken kamp achter de rug (dus alleen maar buitenritten crossen) en dit was weer de 1e keer dat we gingen hangen. Het ging allemaal erg goed en ben erg tevreden over het verloop tot nu toe. Nog een paar keer goed oefenen en dan gaat waarschijnlijk de kar erachter als ik voldoende tijd kan vinden om in eht begin wat vaker te oefenen met de kar.
Mijn zus en moeder hebben mij vandaag geholpen, zowel met hangen als met foto's maken.
Comentaar over hoe mijn tuig zit: GRAAG, kan ik alleen maar van leren, vind het zelf namelijk heel moeilijk om te zien of hij zou nou écht goed zit.
Owjah, heb trouwens mijn broekriem heel bewust vast gemaakt aan mijn buitensingel, dit zit niet te strak maar zorgt wel dat ik gewoon met broek kan trainen zonder dat hij steeds heel irritant heen en weer bungelt (erger ik me meer aan als de pony maar oke)
Even wat info over de pony:
Naam: Roza
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 5 jaar
Beleerd: Onder de man B en mennen zijn we dus mee bezig
Nou hier komen de foto's, laat een berichtje achter maar wel een beetje lief zijn hé
1. Klaar om te beginnen!

2. Even droog oefenen voor we gaan hangen, mijn strengen houd ik goed in de gaten zodat ze niet vallen. heb ook niet gedraafd met mijn strengen zo....
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GPGM8783.jpg[img]
3. Moeders wilde ook even sturen!

4. Ik vraag even of mijn zus klaar is om te gaan hangen....

5. Daaaaaaaar gaan we dan! En roza loopt onverstoorbaar door....

6.

7. Moeders ook even hangen

8. Ik moet nog proberen wat meer contaxt te houden op sommige momenten, al is ze nog zo gevoelig, maar het gaat al steeds beter!

9.

Nou dat waren ze! Heb al helemaal zin om mijn pas gekochte karretje af te stoffen en aan eht echte werk te gaan beginnen maar wil eerst even afwachten hoe druk ik het krijg op mijn nieuwe opleiding!
Maaaar, jullie gaan nog van ons horen!
(Heb ook nog filmpjes maar weet niet zo goed waar ik die handig en snel kan uploaden...hint,hint)
, zo blijft de druk wat constanter, en kun je het gewicht wat 'hangt' makkelijker bepalen
, jullie komen er wel

mis het nog steeds