Sjonniej schreef:Errg leuke wagen zeg!!! Waar heb je die gekocht?
Hij past ook mooi bij je pony, hoe groot is ze? Best wel aan de maat als ik het zo zie.
Het lijkt met verstandig als je je in de functie van de zweep gaat verdiepen en met die theorie in je achterhoofd, je zweep in de hand houd. Ook al hoef je hem niet vooruit te slaan, kun je je zweep voor genoeg andere dingen gebruiken. Naast het feit, dat het gewoon 'hoort' om de zweep vast te houden. Kleine moeite, groot effect.
Pony kan inderdaad nog een halve meter naar achteren, goed gezien, maar dit is geen vereiste. Als je gewoon over straat rijdt, dan maakt het niet zoveel uit hoor.
Borst mag inderdaad ook nog 1-2 gaatjes naar boven. Ze heeft er nu last van met lopen. De luchtpijp komt niet zomaar in de problemen als je hem omhoog hangt.
Zo te zien hebben jullie er allebei hartstikke veel plezier in en dat is het belangrijkste!!
Dankjewel!
Ik heb de wagen gekocht bij een handelaar, weet zijn naam zo niet even. M'n pony is 1.10, dus dat is aan de grote kant ja! Ik heb er ook erg plezier mee, ze kan hem ook makkelijk trekken.
En wat betreft de zweep, het is inderdaad wel zo, op een eerdere menwedstrijd was het ook verplicht om de zweep erbij te houden, dus ik weet het eigenlijk wel.
Ik vind het alleen nog lastig, dus ik moet er nog wat meer op oefenen. Het is inderdaad ook wel zo dat je je zweep voor meerdere dingen nodig hebt, dat heb ik ook wel door dan.
Het borsttuig ga ik hoger doen..
In ieder geval, erg bedankt voor de tips!
Vind ik erg fijn. 
We hebben ook érg veel plezier van haar hoor!!