[AR] shet 89 cm hengst voor de kar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arvanti_haf

shet 89 cm hengst voor de kar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 19:12

Aangenaam, ik ben Zil van de Stationshoeve. Mijn papa (Nisan van de Gathe) is net voor het leven goedgekeurd. Mijn mama (Gracia L.H.) geeft hele mooie fokproducten. Mijn broertjes staan ook allemaal voor de kar. Aangezien ik net 3 ben, mag ik er nu ook aan geloven. Ik ben net bij mensen geweest die me hebben geleerd wat ik moet doen voor de kar, en ik heb er erg veel schik in! Ik zal jullie mijn kunsten eens showen. We zitten te overwegen om mee te doen in Voorst, maar dan moeten de bandjes wel wat harder worden opgepompt. Dit was mijn tweede keer thuis voor de kar!
Afbeelding
Hier waren we net de straat uit, en waren we vlakbij het spoor, en ook dit vind ik helemaal niet eng!
Afbeelding
Ze hebben de liverpool stang in moeten korten, omdat het bitje veel te groot voor me was. Ook moesten er bitringen in, omdat het bitje echt veel te groot was voor mijn kleine koppie.
Afbeelding
Ik vanaf de bok!
Afbeelding
Hier was Femke met me aan het mennen. Ze had van de week al met me geoefend.
Afbeelding
Femke en Bennie bij mij op de kar
Afbeelding
Bennie apetrots!
Afbeelding
Het borsttuigje moet hoger, maar dat kan niet, want dit is het kleinste tuigje dat bestaat, en hij staat al op zijn kleinst, dus daar moeten ze nog iets op zien te verzinnen. Ik ben gewoon te klein, hihihi, maar bere-sterk!
Afbeelding
Mijn lieve baasjes en fokkers! Paula en Bennie
Afbeelding
Ik rook allemaal mooie meiden, en daar moet ik wel even naar roepen
Afbeelding
De boodschappenkar achterop Knipoog
Afbeelding
en ik ben weer bijna thuis
Afbeelding
twas wel koud hoor!
Afbeelding
Ik was wel moe, maar ik ga morgenmiddag weer voor de kar!
Afbeelding
en na het uitspannen dronken de mensen warme chocolademelk!
bedankt voor het kijken naar mijn foto's
Laatst bijgewerkt door Arvanti_haf op 28-12-08 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Re: shet 89 cm hengst voor de kar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:15

Erg leuk! Kun je voor het borsttuigje hoger te maken geen extra gaatjes ofzo maken? Veel plezier nog met deze uk!

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:27

Wat een leuke foto's Femke! Mooi dat hij zich zo goed gedraagt voor de kar. En in de boodschappenmand kan natuurlijk ook een Thermoskan warme choco en een flesje strohrum, hahaha. Lekker warm voor onderweg.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:59

Ziet er op zich leuk uit, maar je borststuk moet een stuk omhoog, net als je broek. Om zo te mennen kost het je knollie alleen maar vreselijk veel energie om de kar te trekken. Aangezien het een klein knollie is, met een kar die redelijk aan de maat is, lijkt het me dat alle energie welkom is Knipoog
Maar t is wel een sexy shetje Lachen

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:58

hee femke!!

wat geweldig dat ze er nu lekker mee gaan mennen zeg!!
en zo te zien is zil echt heeel braaf!! super dat ze zo kunnen genieten he met z'n 2en op de kar.. met 1 van hun 'kindjes' ervoor!! doe je ze de groetjes als je ze weer ziet? en ik ga zeker nog een keertje met je mee want ik vond het echt super!!!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:01

Je kan de borst nog wel omhoog krijgen hoor: even met een gaatjestang een groot gat maken boven het vorkje van je halsriem en dan kan je het vorkje verder insnijden en nieuwe gaatjes maken.
Tot ziens in Voorst dan maar.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:17

Leuk Fem! Je borsttuigje moet idd wel iets omhoog, hij trekt bijna met zijn voorbenen. En de broek ook.
En ik vind hem wel een beetje ver van de kar af staan.

Maar wel een heel leuk paardje, zal wel koud zijn geweest of niet?
Gaaf hoor!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 22:23

echt wel. paula en bennie doen het inspannen zelf, en ik mag daar verder weinig va zeggen, of ze nemen weinig van me aan, laat ik het zo zeggen. ze doen het al tis jaar zo, en ze gaan ook stug zo door. ik span Arvanti ook heel anders in, maar dat maakt allemaal niet uit. ieder zijn ding...

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:24

erg leuk, maar zo klein is een shet van 89cm niet hoor. daar zijn echt kleinere tuigjes voor te vinden. daar ben ik van overtuigd!

ik vind het onverstandig om met slechtpassend tuig op pad te gaan. het belemerd de pony en kan tot gevaarlijke situaties leiden.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:27

Ik heb een mini van 90 cm maar die past gewoon een shettuig. Borsttuig hangt nu ECHT te laag. Dit is voor de pony echt niet fijn. Er zijn genoeg mini shet tuigen verkrijgbaar, nog kleiner zelfs daar ben ik van overtuigd!

edit:
http://i14.photobucket.com/albums/a344/Sappos/tuig.jpg

Is een Busse tuig maat shet
Laatst bijgewerkt door Sappos op 30-12-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:28

Mooie pony!
lekker harig Lachen