lisa is een 5 jarige merrie, die we zelf beleerd hebben... en dat zonder enige ervaring
en ik weet het , het was een grote gok maar die is helemaal goed uitgepakt!
commetaar mag natuurlijk, maar hou het wel vriendelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik krijg al last van mijn rug als ik zie hoe je iedere keer zo scheef langs je pony probeert te kijken. Uiteindelijk zie je toch niet veel meer belangrijks dan wanneer je rechtop gaat zitten. (Jaja ik weet het, automatisme, doe het zelf soms ook hoor) Maar probeer erop te letten dat je lekker rechtop zit!
Wauw...dat ziet er netjes uit! En wat een leuk beesie zeg!!
JoyCiej007 schreef:Zo he, die doet het netjes! Wat een prachtige pony, en supermooie gangen ook
Ziet er goed uit zo. Leuk dat jullie nu ook les hebben.
Klein puntje: op het oog lijkt de broek iets te laag te hangen en iets te klein te zijn; op sommige foto's hangen de lendenenriempjes ergens halverwege de bil, terwijl die dus eigenlijk bij de lendenen in dat 'kuiltje' horen. Misschien is de broek te krap, misschien moet je hem iets meer naar voren schuiven op de rugriem (meer naar het hoofd v/d pony toe).
Is op foto 8 goed te zien. Op foto 8 worden ook de lichtogen iets naar achter getrokken, maar misschien is dat ook wel een momentopname....
Verder was ik benieuwd naar haar schofthoogte

melanie20 schreef:me lesgever heeft er ook niks overgezegt.....
dus valt allemaal wel mee...