Zelf Buck is de hele rit actief geweest! Wanneer ze stil moesten staan stonden ze braaf stil, hoewel Buck GRAAG met de pieten mee wouden als ze weer liepen, dan ging hij maaien, dit vonden de mensen langs de kant geweldig kijk zoon/docht ----> pony zwaait.
De dag begon al vroeg, om 10 uur aanwezig en om 1 uur moesten de pony's er wezen, ik mocht niet meer uit de school dus moest iemand anders mijn pony's brengen, gelukkig staan ze heel dichtbij de startplek gestald! Mijn vader en Marieke (rossebol!) hebben de ponys gebracht. BEDANKT!

Kinderen sprongen zo voor de wagen! en aaiden de ponys, rende mee gillen, pieten die van hun fiets vallen, of lomp doen en niet uit kijken die tegen ze aan komen etc etc het kon ze werkelijk waar niets schelen!!
De linken zijn OOK de moeite waart!!!
Eerst Marieke even wennen aan mijn pony's in het land
http://i105.photobucket.com/albums/m202 ... er/1-7.jpg
Marieke die onderweg is de pony's te brengen.

Dit ben ik dan...

Toen ze aangekomen waren, moesten we al gelijk opstellen, en werden we op de foto gezet en natuurlijk lokte we kinders aan.

Net vertrokken, wacht tot de voor garde weer loopt.

vlak na de tunnel die we door moesten om naar de stad te gaan

bijna in de stad

in de stad waar de drukke hordes begonnen!!

Ze werden van alle kanten bekeken hihi

Kinderen sprongen er zo ineens voor en aaiden ze! en ze pikken het allemaal!

Aan het einde van intocht even wachten

stukje doorrijden en wachten tot er wat mensen weg gingen waar wij door moesten.

Nog even een klein kindje die ons toch wel ergggg eng vind, maar ook wel weer erg leuk!

De pony's terug brengen

Op weg na het land allemaal toeterende auto's met half hangende kinderen uit het raam. hihi

We zijn gelijk gevraagt voor volgende week, en we worden ingehuurt op 5 december echt hartstikke leuk!!
) 

Het ziet er gelikt uit, zoals ze daar lopen, lekker rustig alsof ze dit elk jaar doen!
)....