[AR] Hippiade 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyGuy94

Hippiade 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 14:04

Gisteren hebben we een geweldige dag gehad op de Hippiade in Ermelo, het weer had niet beter kunnen zijn, de terreinen lagen er goed bij en ook de organisatie liep prima. Ik heb er echt van genoten, hier volgen de foto's van deze geslaagde dag.

Middendraf
Afbeelding

Halsstrekken
Afbeelding

Uitgestrekte stap
Afbeelding

Wenden A-C lijn
Afbeelding

Volte
Afbeelding

Gebroken lijn
Afbeelding

Afbeelding

My Guy laat zich maar al te graag vertellen dat hij goed zijn best heeft gedaan Tong uitsteken
Afbeelding

De meiden van stal hadden nog een super leuke verassing. Kom je de ring uitrijden blijkt dat ze een spandoek bij zich hebben, helemaal leuk! Bedankt allemaal! OK dan! OK dan!
Afbeelding

Ik wil ook gelijk iedereen feliciteren met de behaalde resultaten op de Hippiade!

(Commentaar of een berichtje is natuurlijk welkom!)

sumic

Re: Hippiade 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 07:58

Leuke foto's, leuke combinatie, leuk spandoek en zo te zien een hele leuke dag! oja en ook nog fantastisch weer! Dat kon vast niet beter! Welke klasse heb je gereden en wat was je uitslag?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:35

Leuke foto's, geeft een mooi beeld!
Erg leuk dat spandoek!!

Ik zie alleen hier en daar dat je pony zijn hoofd kantelt. Probeer daarop te letten. Waarschijnlijk geef je teveel met je buitenteugel, waardoor hij dit doet. Probeer je buitenteugel er dus beter aan te houden, waardoor je zijn hoofd recht kan houden.

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:43

Bedankt!

@ sumic: Ik heb gereden in het M en kben twaalfde geworden (waar ik overigens al heel erg blij mee ben omdat mn pony mij een erg goed gevoel gaf)
@ sjonniej: je hebt helemaal gelijk, hier zijn we in de training ook mee bezig en het is eigenlijk bijna altijd weg alleen op zulke momenten (wedstrijden waarbij ik zelf een beetje zenuwachtig ben, vergeet ik te denken bij het rijden en dan ontstaan deze dingen)