Een shetlandkarretje met rem, heel handig

En voor de tinker een huifkar
En een goede kennis van ons heeft deze combinatie waar ik zelf ook wel mee men

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xElienx schreef:bij je shetje mag je de broek wel iets hoger doen (3 vingers onder de zitbeenknobbel), anders schuurt hij zo langs zn benen, niet echt prettig.
en bij de tinker moeten de strengen onder de buitensingel (kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor)
lanouska schreef:dank maar dat ben ik zo gewend en het tuig komt niet echt goed uit kwa maat bij dit oud ijzer de strengen zitten op z'n langst als ze korter worder komt het lemoen te ver naar voren maar ja het is ook maar eventjes voor nood dit karretje@flurk als ik het goed zie heb je strengendragers aan je broek en dus hoef je in principe je strengen niet door de broekriemen te doen omdat je al strengendragers hebt
maar voor de rest staat het heel leuk ook leuke fjord![]()
veel plezier met rijden
Earmpykje schreef:
Lintjuuuh schreef:*Kwijlt*
Zie allemaal gave karretjes voorbij komen!
Flurk: Jouw tuig is niet geschikt voor een 2wieler gezien de veiligheidslichtogen en de buitensingel niet onafhankelijk kan bewegen! Ik heb hetzelfde tuig en bij de ruitersportzaak zeiden ze dus ook dat dat niet geschikt is voor 2wielers.
xElienx schreef:hoezo kan deze niet onafhankelijk bewegen? die riem waar de lichtogen aan vast zitten kun je verschuiven.
Isapaardje schreef:Earmpykje schreef:
Deze is inderdaad wel heel erg apart![]()
Nog nooit eerder gezien eigenlijk.