Paula schreef:Wat vinden jullie van de VERnieuwde shetsulky's? Ik vind het echt een enorme verbetering! Twijfel nu zelfs of ik er een aan zal schaffen...
Nou, ik zou er niet aan denken om er een aan te schaffen. Spaar liever wat langer door

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paula schreef:Wat vinden jullie van de VERnieuwde shetsulky's? Ik vind het echt een enorme verbetering! Twijfel nu zelfs of ik er een aan zal schaffen...
Albertine_N schreef:ajb geen msn-taal
*hoopt dat egt msn-taal is, raakt anders helemaal in een depressie*
Vickelientje schreef:@horsewisper; je borsttuig mag wel wat hoger. Zit nu precies op z'n schoudergewricht, zo van de foto af te zien, en dat loopt niet prettig![]()
Leuk wagentje die 4wieler.
Isapaardje schreef:Ik mis op vele hier geshowde menwagens de oranje driehoek.
Ik weet dat hij erg lomp is en dat je hem daardoor liever niet op je wagen ziet, maar hij is echt wel verplicht als je op de openbare weg rijdt.
manie schreef:Punt 2 het ding past niet op de wagen, en al helemaal niet op de voorgeschreven plaats
Isapaardje schreef:Ik mis op vele hier geshowde menwagens de oranje driehoek.
Ik weet dat hij erg lomp is en dat je hem daardoor liever niet op je wagen ziet, maar hij is echt wel verplicht als je op de openbare weg rijdt.
manie schreef:![]()
Even in herinnering roepen: dit topic is om je kar te 'showen' en niet om te vermelden dat er nieuwe tuigen zijn gekocht.
Wel veel plezier gewenst met de tuigen overigens
Citaat:Kijk dit is mijn karretje [img][/img]
Citaat:Mooi karretjeof: wat een krot, dat je je ermee durft te vertonen
![]()
jantina schreef:Misschien even een topic maken over die driehoek
Isapaardje schreef:Ik reageerde hier echter alleen maar in het kader van DIT topic en dus ON topic leek mij, omdat velen die hier hun kar showen, hem showen zonder die driehoek (is gewoon een lelijk ding)
Als ik dat constateer, mag ik daar hier toch zeker wel een opmerking over maken? (en ook logisch dat ik dan antwoorden krijg)