Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Albertine_N schreef:Ik vind de kar van mickeyfreak wel leuk. Jachtwagen 21e eeuw
BlackDevils schreef:Ik had t eigenlijk over; Isapaardje :
judithM schreef:Ik heb ook een tweewieler van Hans van der Mee en bevalt echt super!! Veel beter dan ik ooit gedacht had en spijt dat ik niet eerder mijn marathonwagen verkocht heb en niet eerder een tweewieler gekocht heb!
Stevig, veert goed en al ie in balans hangt heerlijk te rijden!
MoniqueT schreef:Enige nadeel is dus dat de wachttijd voor een wagen langer wordt
Citaat:Inmiddels zijn deze overigens wel hard geworden zag ik onlangs, dus niet meer echt bruikbaar
Sjonniej schreef:Je kan met een arreslee natuurlijk wel op de ijsbaan.
Albertine_N schreef:Sjonniej schreef:Je kan met een arreslee natuurlijk wel op de ijsbaan.
Nou en reken maar dat ze bij de plaatselijke ijsbaan staan te springen als ze je aan zien komen
Paula schreef:Wat vinden jullie van de VERnieuwde shetsulky's? Ik vind het echt een enorme verbetering! Twijfel nu zelfs of ik er een aan zal schaffen...
Paula schreef:Wat vinden jullie van de VERnieuwde shetsulky's? Ik vind het echt een enorme verbetering! Twijfel nu zelfs of ik er een aan zal schaffen...