Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Het is hetzelfde als iemand vraagt bijt je hond.
Hoe goed jij hem ook kent.
Hoe goed hij ook is opgevoed.
Zul je altijd moeten zeggen tot nu toe niet...
Ook jouw ponys zijn niet 100% betrouwbaar, tot nu toe is het goed gegaan, maar toch in het achterhoofd houdende dat er iets is waardoor er 1 kan schrikken, en de ander meenemen...
Geloof maar dat je geen 2meter overbrugt als ze het in hun hoofd krijgen ervandoor te gaan..
Maar je hoeft het niet aan te nemen, in dat geval hoop ik dat het goed blijft gaan..
En geloof me wij hebben met elkaar heel wat meer ervaring dan jij hebt,
BlackDevils schreef:Natuurlijk kent een ieder zijn eigen ponies. Ik rij meestal ook alleen. Maar je gaat dan toch de risico's tot een minimum beperken en van een afstandje foto's maken reken ik daar niet bij. Je had dat fototoestel dan toch ook aan je vader kunnen geven.
Echwel schreef:Nou Black Devils rijdt bv al jaren klasse 3 wedstrijden.
Sjonniej rijdt zelf al jaren, bijna klasse 3, haar vader rijdt al 25 jaar wedstrijden.
Manie rijdt enkelspan klasse 3 en tandem klasse 2
Ik heb 2 rijdende dochters beiden klasse 2, rij zelf af en toe
Ben bokrechter/ hindernisrechter/rekenkamermedewerkster.
Oh ja mijn schoonzoon rijdt al jaren klasse 4, vaak ook internationaal..
Dus vertel nu jouw ervaring maar.
Isapaardje schreef:Tja ... ik denk dat je zoiets niet doet als je je pony's niet kent.
Zo'n mooi span en kar wil je niet graag kwijtraken lijkt mij zo
Kwestie van wederzijds vertrouwen dus.
En over vertrouwen: Ikzelf was eens aan de wandel in het bos met mijn pony en moest echt heel erg nodig plassen. Pony mee de bosjes in nemen was geen optie. Ik heb haar toen ook los !! op het bospad gezet (er was wel wat gras) om zelf even wat voor mezelf te doen dus.
Dat zou ik niet gedaan hebben als ik haar niet volledig vertrouwde. Ze kon op dat moment tenslotte ook zo de wijde wereld in trekken
BlackDevils schreef:maar er zit dan ook geen kar aan vast geknoopt (hoop ik)
xElienx schreef:we beginnen even overnieuw![]()
xElienx schreef:dit is mijn nieuwe marathonwagen(is echt een 2-span hoor
)
zo beter?
WHAHAHAHAHAHAHA
grapje
BlackDevils schreef:maar er zit dan ook geen kar aan vast geknoopt (hoop ik)
xElienx schreef:we beginnen even overnieuw![]()
dit is mijn nieuwe marathonwagen(is echt een 2-span hoor
)
zo beter?
WHAHAHAHAHAHAHA
grapje
napie schreef:BlackDevils schreef:maar er zit dan ook geen kar aan vast geknoopt (hoop ik)
Eh... ja
napie schreef:Elien: mijn marathonwagen is ook van HCA. Ik zou nog wel eens een tweewieler willen ooit