Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tjiddevw schreef:Ja, is een leuke kar.En wat vinden jullie ervan??
Sjonniej schreef:280 kg is inderdaad een beetje veel voor zo een kleintje, eigenlijk ook voor een rondje over de straat. Die waardes uit de reglementen zullen jou waarschijnlijk niet zoveel zeggen. Maar ik heb een tijdje met mij pony van 1.38 met een wagen van 240 kg gereden en daar liep hij al niet echt lekker mee, ook niet over het asfalt. Hij deed het wel, dat is een karakter, het blijft doorlopen. Maar je merkt dat ze er toch moeite mee hebben.
Als ik jou was zou ik even kijken of je niet wat kan regelen met het bedrijf waar hij vandaan komt. Want 280 kg is voor zo een kleintje in alle gevallen eigenlijk gewoon te veel. Jammer dat hij verkocht is al shetwagen, maar daar kan jij ook niets aan doen.
BlackDevils schreef:tjiddevw schreef:Ja, is een leuke kar.En wat vinden jullie ervan??
Alhoewel ik even bij je profiel heb gekeken en ik de vorige ook niet zo verkeerd vind.
Nelleke_H schreef:Nou het is ook niet mijn wagen. Maar hij is idd aan degene waarvan die is verkocht als wagen die geschikt is voor shetten. Deze pony die er nu voor staat hoeft hem niet te trekken hoor. Er word nu nog niet gemend met die kar. Er komt een span voor te staan. Dat is neemik aan al iets beter?
loes-freke schreef:clever is ook niet mijn merk, twee verschillde wagens van gehad en alleen problemen mee gehad.
maar ik hoop voor jullie dat deze wel goed is, banden strak blijven en de lak er op blijft zitten.