Tijdens onze onderlinge wedstrijd!!
En nog 1 in "actie":
http://img166.imageshack.us/img166/279/binnenkomenuv4.jpg
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isapaardje schreef:
Een Hans vd Mee wagen is een hemelsbreed verschil met het ding dat jij op de foto liet zien. Wij hebben ook een vd Mee. Ik ben vooral zeer te spreken over de lichtlopende assen van die wagens. Je betaalt wat meer, maar je hebt ook kwaliteit.
Maar ken ook zelfbouwers die veilige dingen in elkaar knutselen, beginnend met een goede as en veilige bodemplaat
melanie20 schreef:ik weet niet of ik al foto geplaatst heb van me nieuwe wagen MET de pony ervoor...
dus zet ik ze er maar ff neer...
dit ben ik samen met me zus der bijrijdster.:
en dit ik me zus met der bijrijdster..:
wat vinden jullie ervan?
ze moet nog wel iets dichter bij de kar gezet worden, maar wouden haar eerst zo laten wennen (zodat ze zeker de wagen niet kan raken met der benen of wat dan ook)
melanie20 schreef:bij mij?
Citaat:Een Hans vd Mee wagen is een hemelsbreed verschil met het ding dat jij op de foto liet zien. Wij hebben ook een vd Mee. Ik ben vooral zeer te spreken over de lichtlopende assen van die wagens. Je betaalt wat meer, maar je hebt ook kwaliteit.
Roxatte schreef:Melanie20, ik vind je aanspanning er heel goed uit zien: een mooi wagentje met een leuke pony ervoor! maar waarom heeft hij zn deken nog op ?
Roxatte schreef:Oeps foutjeeen drachtige merrie voor een hij uit maken.... Ik zal in het vervolg eerst het profiel doorkijken
Flurk schreef:melanie20 schreef:ik weet niet of ik al foto geplaatst heb van me nieuwe wagen MET de pony ervoor...
dus zet ik ze er maar ff neer...
dit ben ik samen met me zus der bijrijdster.:
en dit ik me zus met der bijrijdster..:
wat vinden jullie ervan?
ze moet nog wel iets dichter bij de kar gezet worden, maar wouden haar eerst zo laten wennen (zodat ze zeker de wagen niet kan raken met der benen of wat dan ook)
gaat toch best zo?
Jeroentje schreef:Ik moet ook nog steeds een foto van mijn nieuwe wagen plaatsen, het is er een van de Lemerij (www.delemerij.nl) en bevalt echt super goed. Het is een enkelspan wagen eigenlijk voor de combinatie grote pony/paard... Hij bevalt super en natuurlijk zijn er enkele kleine dingen die ik de volgende keer anders zou willen maarja, dat is wat de ervaring je leert
BlackDevils schreef:Jeroentje schreef:Ik moet ook nog steeds een foto van mijn nieuwe wagen plaatsen, het is er een van de Lemerij (www.delemerij.nl) en bevalt echt super goed. Het is een enkelspan wagen eigenlijk voor de combinatie grote pony/paard... Hij bevalt super en natuurlijk zijn er enkele kleine dingen die ik de volgende keer anders zou willen maarja, dat is wat de ervaring je leert
Wat zou je dan anders willen?
Jeroentje schreef:Wat kleine dingetjes zoals het opbergvak, de zijkant door laten lopen, en nog wat kleinigheden...
Ik zou zeker wel weer kiezen voor alleen een achterrem en zelf bediening van de molenrem bevalt me ook wel
BlackDevils schreef:1. Wat bedoel je met doorlopen van de zijkant?
2. Opbergvakje was mij ook al wel opgevallen.
3. Zou de grote beugel achter willen laten vervallen en daarvoor in plaats een handgreep. Is denk ik veiliger voor de groom vanneer je vlak langs een paal gaat.
4. Zou wel weer luchtbanden nemen voor het comfort
5. en 4 wielen geremd (rij 2-span).
Graag nog meer op en aanmerkingen! Dan weet ik waar ik op moet letten. Ga dit weekend ook op P&K kijken.
laura2span schreef:BD; Die wagen heb ik ook naar gekeken. Wat ik daar heel eng aan vond was die enorme gaten tussen de wielen. Aan de zijkant van de wagen zeg maar.