Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loeckie schreef:Ziet er voor de eerste keer totaal niet slecht uit!
Kijk of je de lamoenen wat lager kan hangen (door de lichtogen in het schoftje te verstellen) Maar ziet er idd al goed uit!
loeckie schreef:tis ook geen kritiek, maar een tip(iedereen gaat gelijk giga in de verdediging)
Citaat:Voor een indicatie van de prijs van een goede, gebruikte marathonwagen. Bovenstaande wagen staat te koop voor 2600,00 euro. In enkelspanuitvoering, want de langboom past ook op onze andere wagen, dus verkopen we alleen het lamoen erbij. De wagen is 4 jaar oud, elk jaar voor onderhoud terug geweest naar bouwer Hans van der Mee en staat nu ook weer daar om weer helemaal tip-top gemaakt te worden.
Flurk schreef:dit wagentje mag ik lenen en ja hij is niet nieuw om te zien maar wel functieoneel
Isapaardje schreef:Wat mensen al niet in elkaar knutselenen
germie schreef:Zolang die bandages er niet zitten om het lamoen in elkaar te houden, dan lijkt mij zo'n tweewieler helemaal niet zo verkeerd om te beleren. Je moet er wel op letten dat de 'bok' hoog genoeg is. Voor een groot paard lijkt mij het bankje erg laag.
En verder zou ik nog armsteunen maken. Dit niet omdat je er je armen op moet laten rusten, maar voor zijwaartse bewegingen van het paard, dan glij je minder snel van de bok af.
Ik heb wel eens op een gladde bok gezeten, en in wendingen gleed ik dan netjes met de bochten mee. Was ik blij dat er een armsteun was. Dan bleef ik daar tegen hangen.
Albertine_N schreef:Handig met dat hoefijzer als opstapje