Dat mandje is een fietsmand. Waar de bevestig voor op de fiets er onderweg is gehaald. Hij wordt vastgezet op de koets met trekbandjes. Normaal loopt ze er veel naast als het veilig is.
Kenya heeft weer goed haar best gedaan vandaag! Heerlijke rit gemaakt langs de dijk.
xApple
Geplaatst: 09-05-17 22:59
Gaya op haar 1e vaardigheidswedstrijd afgelopen zondag
Susanne
Geplaatst: 10-05-17 08:38
Vond jullie een leuke combi!
Wij waren ook in Hippolytushoef:
judjuk
Geplaatst: 14-05-17 10:14
Wieldy loopt nu 5 maanden voor de wagen. Eerst een tweewieler, daarna nog een tweewieler en nu een vierwieler. Hou mijn hart al vast voor de volgende ...
Femke_Tweety
Geplaatst: 14-05-17 22:51
Leuk, een vierwieler!
Die vierwieler, is dat ook foto twee? Heb het idee dat je paard iets korter voor de wagen mag. De burry (zo te zien ouderwets model, niet een met ringen aan de voorkant) komt erg ver naar acher in de lichtogen (je wil niet dat de burry uit de ogen schiet...) Dan komt ook het smallere stuk beter uit bij het schoftje, waardoor de lichtogen niet zo van je paard af naar buiten getrokken worden. Beter voor je tuig en fijner voor je paardje.
Ben helemaal mee Femke_Tweety, laatste 2 foto's zijn van vierwieler. Die foto waar het paard meer naar achter moet, staan de strengen reeds op hun kortste en is er idd gevaar dat de burry uit de lichtogen kan schieten, vooral bergopwaarts. Heb ik trouwens meegemaakt met die eerste sulky. Daar staan vooraan extra stophaken op nu.
judjuk
Geplaatst: 15-05-17 21:01
Gisteren stond ie wel sneller in het zweet dan met een tweewieler
Vorige week heb ik met mijn welshje mee gedaan aan de Welsh Sportdag en daar was Vivian Hesen ook om prachtige foto's te maken. Ben echt super blij met deze plaatjes!