speurneusc schreef:je mag hem zelfs achter je fiets hangen, denk dat je je ongans trapt, denk aan de hondenaanhangertjes en doggyrides, kinderaanhangertjes bolderkarren die achter de fiets hangen (niet gemotoriseerd voertuig met aanhanger) dus deze combi zal denk ik niet veel anders zijn.
Dat zijn kleine aanhangers zonder kenteken. Daar zit het verschil. Een aanhanger met kenteken moet getrokken worden door een voertuig dat voldoet aan de eisen. Anders zou je bijvoorbeeld een paardentrailer mogen trekken met een te kleine en te lichte auto.....@TS, heeft je aanhanger een kentekenplaat? Je moet het van mij zelf weten of je het doet, maar ik zou wel eerst goed uitzoeken of het ect wel mag. Anders misschien hoge boetes en wat dacht je van aansprakelijkheid. Je kunt nog zo'n goede coureur zijn, maar als er iemand bij je achterin rijdt omdat je langzaam gaat, geen remlichten, geen spiegels en geen richtingaanwijzers hebt en geen plaat voor langzaamverkeer (zo'n driehoek achterop) ben je volledig aansprakelijk en wellicht niet verzekerd. Ook niet via de wa.