[AR] Bos en Hei, de Veluwe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: Bos en Hei, de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 12:08

@Bic: heb 'm net bekeken en gereageerd, wat genieten daar he! Tempoverschil fiets en paard is lastig he :D

Wij tellen alweer nachtjes af... NOG 8 NACHTJES *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 08:36

Wat een geweldige foto's van knappe Mick ik wil ook -O- ;) ... echt super dat je binnenkort weer lekker daar heen gaat :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 20:30

Hey Ollie, zie nu je reactie hier pas :D

Nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we weer *\o/* *\o/* *\o/*
Deze keer gaan de fietsen ook mee in de trailer, die had ik vorige keer wel gemist, zo ongezellig om steeds die 'tractor' te starten (de trekauto voor de trailer noem ik altijd tractor :D )

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:33

Wat een leuke fotos :) Ik ben gek op de veluwe, ik wil wel geloven dat jullie heerlijk genoten hebben. Hebben jullie nog wild gezien??

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 20:35

@Rocymax: haha, ja, er liep ineens heel onverwachts een everzwijn over het menpad (was wel 's morgens behoorlijk vroeg)... ik hoorde dat je die normaal gesproken niet snel ziet, dus extra leuk. En een over het pad springende ree gezien :j Prachtig natuurgebied om door te mogen rijden, super stukje Nederland

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:42

Geweldig , een superrit dus :D

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:08

PrinsjeH schreef:
@Rocymax: haha, ja, er liep ineens heel onverwachts een everzwijn over het menpad (was wel 's morgens behoorlijk vroeg)... ik hoorde dat je die normaal gesproken niet snel ziet, dus extra leuk. En een over het pad springende ree gezien :j Prachtig natuurgebied om door te mogen rijden, super stukje Nederland

Heb je nu al een mooie route uitgestippeld?
Waar kom je langs? :9k

*-:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 23:20

@Allemaal:

Morgen is het weer zover... nog 1 nachtje slapen en dan weer op richting Bos en waarschijnlijk nu blóeiende Hei op de Veluwe :D

We willen als het Mick lukt qua fitheid/conditie en afhankelijk van het weer eerst eens kijken voor een rit van Kootwijkerbroek naar Hoog Buurloo... Hou me uiteraard aanbevolen voor 'pit-stop-tips' :))

:wave:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 05:55

heeeeeel veeeeel plezier daar!!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 10:32

We zijn weer terug :wave:

Helaas was het erg kort... vriendlief werd na 2 dagen helemaal niet lekker, dus eerder vertrokken -O-
Maar toch genoten!

Zie hier het vervolg, toch maar een topicje gemaakt van deze korte vakantie op de Veluwe:
Topicje: Bos en Hei, de Veluwe Deel 2

Drunten1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:47

Smickey2011 schreef:
@Hahahanneke: is zekers een supergoed plekje voor menners (dat is helaas niet overal he) Maar ik hoorde van andere gasten dat er vanaf januari een en ander gaat veranderen. Hoe of wat was nog niet bekend... Hopelijk lukt 't volgend jaar nog!

Hoe jammer, de kogel is door de kerk, OdK stopt er idd mee per 1 november. Maar ik heb een vermoeden dat ze wellicht op het nieuw te bouwen terrein van de KNHS weer tevoorschijn zullen komen.