Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IndianLady schreef:loveidefix schreef:Het is trouwens een fabeltje dat een paard kan stikken als het borst tuig te hoog zin hoor (aldus: riny rutjens).
Veel mensen hebben het borst tuig juist veel te laag. Nu zeg ik niet dat het helemaal goed zit, mag wel klein beetje lager![]()
Ik vind het wel goed bedacht moet ik eerlijk zeggen![]()
Hier is een topic van shetlanderforum, kun je ook even zien wat wij allemaal hebben bedacht![]()
Kan je ook een zien hoe Dennis (of hoe heet ze hier?) haar tuig heeft zitten![]()
http://shetlanderforum.nl/viewtopic.php?t=5296
Hele schattge ponytjes trouwens
Ik vind jouw reactie ontzettend laag. Misschien dat het tuig van Dennis laag zit, maar het is tenminste tuig, niet een zelfverzonnen iets.
Paan schreef:Een hoop lol zo te zien. En dat wordt door een aantal mensen gelijk de grond in geboord. Als ze nou op deze manier 6 uur lang weg geweest was........ En ik denk dat ze d'r eigen pony goed genoeg kent om te weten of dit kan. Gun een ieder zijn lol. Ik vind dit geen mishandeling. Je ziet op de foto's dat de beestjes er lol in hebben. En als ze het vaker gaat doen, dan zal ze vast wel wat hebben aan de opbouwende kritiek van mensen. Maar laten we het even leuk houden voor topicstarter.
In sluit me aan bij Anshorp: wanneer mag ik met je mee???????