Ik ben ook super trots op mijn pony... 4 jaar geleden kocht ik hem als gezelschapspony voor mijn paard. In 2008 hebben we een startkaart aangevraagd (nadat we samen ons koetsiersbewijs hebben gehaald) en op 19 september werden we Nederlands kampioen mennen in de klasse L-dressuur.
Mary_Andor
Geplaatst: 28-12-09 20:51
Wat een geweldige foto's allemaal! Ik heb niet de meest spectaculaire foto uitgekozen, maar hij is wel heel typerend voor mijn pony! We zijn dit jaar op meninstructieweek geweest in Ermelo bij de KNHS. Daar hoorde ook een marathontraining bij, en Andor was nog nooit door een waterbak geweest. Het koste heel veel overtuigingskracht, en natte voeten voor Wendy maar hij is er uiteindelijk doorgegaan! Meneer kijkt hier wel heel erg eigenwijs, hij was er stellig van overtuigd dat hij geen natte voeten wilde!
Romy_tessa
Geplaatst: 28-12-09 22:53
Afgelopen jaar ben ik lekker door gegaan met het vierspan rijden en ik ben echt super blij met mijn pony's! Het vierspan konden we afgelopen week mooi gebruiken met de sneeuw. Optimaal genieten met je pony's, vandaar deze foto!
carola
Geplaatst: 29-12-09 10:06
Dit is mijn menfoto van het jaar. Misschien niet zo'n spectaculaire foto, maar dit had ik vorig jaar nooit kunnen denken. Dit paard is een topdraver geweest tot 3 jaar geleden. Daarna ben ik hem, op z'n 10e, gaan inrijden onder het zadel, maar omdat ik merkte dat zijn achterhand het toch wel beter deed als hij veel voor de kar stond, ben ik weer meer aangespannen gaan rijden. Eerst met een sulky en vanaf het voorjaar van dit jaar met een marathonwagen, want dat is toch comfortabeler in het bos. En toen ging het kriebelen; toch maar wat extra dressuurlessen nemen. Nu lessen we regelmatig en hebben we onze eerste hobby-wedstrijdjes er al op zitten. De startkaart is al aangevraagd en aankomend jaar gaan we officieel starten in het mennen én de endurance (en ook nog mendurance). Deze foto vind ik heel mooi, de dressuur gaat de laatste maanden met sprongen vooruit en echt een fijne, gedragen galop voor de kar was best lastig met een draver die tot z'n 10e internationaal heeft gekoerst. En als ik dan deze foto zie (en denk aan het gevoel met het rijden), tja, dan ben ik dik tevreden!
wiske23
Geplaatst: 29-12-09 10:20
Prachtige foto's zijn het allemaal ieder met zijn eigen verhaal, leuk
djnien
Geplaatst: 29-12-09 12:30
Hier zie je Melanie, pony Sandor en mij (groom) in actie tijdens het WK afgelopen augustus in Greven!! Heb nog veel meer foto's en moest er 1 kiezen.... Was super om mee te mogen maken! Zeker toen we op zondag Wereld Kampioen werden!!!
Laatst bijgewerkt door djnien op 29-12-09 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
trickywonder
Geplaatst: 30-12-09 09:44
ik men met een kleine huifkar en doe daar kinderfeestjes mee. Dit jaar werden we ook gevraagd om de voetbalkampioenen door het dorp te rijden! dus huifkar versierd. Wat was ik trots, over een kloink kloink brug, bussen die ons inhalen, vlaggen langs de kant van de weg, olééé olééé oléeé zingende schreeuwende kinderen, misthoorns. en mijn pony liep vrolijk door! Mag het ook een kort filmpje zijn???
gaan we ook de leukste van alle inzenders kiezen..?
elinedeau95
Geplaatst: 01-01-10 00:10
djnien en carola: ik ben verliefd op jullie tuig met dat bruine randje
HorseTopShop
Geplaatst: 01-01-10 00:15
Mijn foto van 2009. Hier deed ik mee aan een menwedstrijd met het paard van een ander en zonder ermee geoefend te hebben. We werden 8e van de ruim 50 deelnemers
Napie
Geplaatst: 01-01-10 16:36
elinedeau95 schreef:
djnien en carola: ik ben verliefd op jullie tuig met dat bruine randje
Ronnie op de renbaan voor het eerst in een vlotte draf
joytje_05
Geplaatst: 08-01-10 15:33
Mijn menfoto van het jaar 2009(eigenlijk begin 2010) is een slee-foto. Zorian is mijn aller eerste pony, en mijn allereerste pony voor de wagen. Hij is van 't zomer beleerd en sindsdien hebben we meerdere keren gemend. Ik wou al zo lang een keer sleeen met een paard, maar dat het met mijn eigen pony zou kunnen had ik nooit verwacht. Hoogstens alleen van gedroomd.
Dit was één van mijn eerste 4- span menlessen bij Toon Brooijmans in oud gastel.
Dat is niet niks zoon 4-span belgische paarden voor mijn neus ik heb een hele leuke tijd gehad met mijn men maatjes en Toon natuurlijk en daarom wil ik deze foto met jullie delen.
whahah ja dat klopt aangezien die rechter stoel niet echt heel lekker zat namelijk whaha net te krap! maar er komt nu een goede stoel op gewoon er recht achter!
Ibbel
Geplaatst: 15-01-10 08:41
Schimmelmans Gorino (volbloed Arabier) die geen seconde stil kan staan voor de wagen, en bij het inspannen zelfs wel eens omhoog kwam, braaf wachtend bij de start van een puzzelrit, samen met z'n dikke vriendin Doma (in twee betekenissen), de Peruaanse Paso:
Het was bovendien de eerste keer dat manlief en ik alleen met het span op stap gingen, ze waren nét in het span gezet, en tot dan toe hadden we alleen gelest en/of met instructeur buiten gereden.