[AR] [FOTO][verzameltopic] Show je menfoto!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Re: [FOTO][verzameltopic] Show je menfoto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:54

Leuk Patricia! Je hebt ook een mooi zussenduo.
Volgens mij sta/rij je op de manege waar de broer van mijn pony staat, Yadoki of niet?

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:55

Wij hadden gisteren weer les van Bram Chardon :)
Ik heb genoten en alles word stukje bij beetje beter :) super trots <3

Afbeelding

Afbeelding

en sinds kort een nieuw uitzicht nog maar 2 keer voor de kar gehad maar de toekomst <3

Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:29

mooney schreef:
Volgens mij sta/rij je op de manege waar de broer van mijn pony staat, Yadoki of niet?

Ja klopt. Welke pony is de broer van jou pony?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:40

Patricia_86 schreef:
mooney schreef:

Ja klopt. Welke pony is de broer van jou pony?

Marein, bruin Welshje. Eerste pony die ik ingereden heb als pennymeisje, jaren lekker door het bos gehobbeld met hem. Hij is geboren op mijn oude werk (net zoals zijn (half)zusje, maar die heb ik meegenomen :+ ) . Jut een Juul samen als peuter en kleuter:
Afbeelding

En om even een beetje ontopic te blijven, mijn miepje voor de wagen afgelopen zomer. Momenteel is ze te druk met drachtig zijn om nog te werken
Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:19

mooney schreef:

Ja klopt. Welke pony is de broer van jou pony?[/quote]
Marein, bruin Welshje. Eerste pony die ik ingereden heb als pennymeisje, jaren lekker door het bos gehobbeld met hem. Hij is geboren op mijn oude werk (net zoals zijn (half)zusje, maar die heb ik meegenomen :+ ) . Jut een Juul samen als peuter en kleuter:
Afbeelding

En om even een beetje ontopic te blijven, mijn miepje voor de wagen afgelopen zomer. Momenteel is ze te druk met drachtig zijn om nog te werken
Afbeelding[/quote]

wat een leuke foto's zeg! Hij is nu nog steeds echt zo leuk en braaf in de les!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:37

Het valt me op dat niemand slee foto's heeft gemaakt.. Niemand z'n pony voor de slee geknoopt? :)

Mijn pony afgelopen zaterdag.. Nog 60 dagen tot haar uitgerekende datum, maar ze was nog heel erg wakker.. :')

Afbeelding

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:40

Patricia, mooi dier heb je daar.. Hoe lang moet ze nog?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:47

Nine: heerlijk plaatje, wat is je merrie nog lekker fanatiek!
Ik vind sleeën ook erg leuk maar mijn merrie heeft geen zin meer in werk. Volgend jaar hopelijk weer!

Ik denk ook dat je laatste vraag aan Patricia voor mij was? Quote was een beetje mis gegaan hierboven, het drachtige vos Welshje voor de tweewieler is van mij ;) haar bruine halfbroer staat op de stal van Patricia.
Ze is 18 mei uitgerekend, maar heeft een erg actief veulen in de buik dus was het werken al snel zat.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:51

nine1987 schreef:
Het valt me op dat niemand slee foto's heeft gemaakt.. Niemand z'n pony voor de slee geknoopt? :)

Mijn pony afgelopen zaterdag.. Nog 60 dagen tot haar uitgerekende datum, maar ze was nog heel erg wakker.. :')

[ [url=m/0UUW8g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk fanatiek die pony van jou haha *\o/*

Mijn pony knoop ik overigens niet voor de slee omdat ons nog al wat domme pech dingen zijn overkomen de laatste jaren en ik zie der alweer op 3 benen staan :(
Dus dan maar geen sneeuw pret maar een hele pony die gezond in de box blijft staan :+
Ik probeer zo weinig mogelijk dingen te doen waar iets mis kan gaan haha misschien dom maar met ons geluk....
En ik geniet van jullie sneeuw foto's :)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:10

Afbeelding

Afbeelding

wel gesleed hier hoor! tweede dag sleeën wel een zweng gemaakt

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:34

Ja hoor wel gesleedAfbeelding wij konden maar 1 dag en toen was het alweer te weinig, of de paden teveel stuk gelopen.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:14

Sleeen!!
Afbeelding

En vandaag eens voor de sulky geknoopt als test ivm strandrit binnenkort ;-) Vind ik mn vierwieler te zwaar...
Afbeelding

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:07

Toydoll, is dat wat een sulky voor een strandrit? Was er zelf ook over aan t twijfelen, omdat je zo toch je vierwieler spaart en t is wat lichter in t mulle zand.. Maar ik twijfel nu wel heel erg..

(Paar weken terug met een vriendin bij een vaardigheidswedstrijd eweest in lisse en daar gezien hoe gruwelijk t fout kan gaan met zo'n kreng..

Karretje ging schuin over een pion, menner eraf, pony op hol.. Aan t einde bomen van de sulky gebogen, pony kreupel, tuig kapot.. Was echt doodeng om te zien.. Gelukkig was de menner (zo te zien) lichamelijk oke..)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:09

Oja en mn laatste craag was aan patricia_86 inderdaad.. :) van wie is de jouwe dragend mooney? Mijn merrie is dragend van Vollenhof's Galactic Power en op 12 aprl uitgerekend.. (uitgaande van 11 maanden)

Marga jouw foto heeft wel een heel erg mooi wintersfeertje zo.. :)

Vriendlief heeft trouwens ook nog een rondje gesleed.. :')

Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 00:18

Stoere hengst! Lekker veel bot ook, staat echt duidelijk in sectie A.
Mijn merrie is een iets ander type, hengst is dus ook totaal anders dan die van jou. Ik ben gegaan voor In de ban van Pjotr. Wel tof dat je merrie nog zo actief is terwijl ze dus dik een maand voorloopt op die van mij. Succes met de rest van de dracht nog!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 03:21

Vollenhof's Galactic Power is echt een plaatje goede keus!

En sulkys ach het kan om ja, en misschien inderdaad iets sneller dan een vierwieler.
Maarja ook een vierwieler gaat zovaak om en ach. Mijne is geen mepper meer (keer met zo'n sulky over de kop gegaan omdat de ingespannen pony over lamoen mepte) en ook wel redelijk een droogkloot (met sleeën zondag ook paar keer hard eraf gegaan en slee op z'n kop en stuiterend achter hem aan, deed hem weinig..) dus ik schat het risico laag in.

Maaaar ik zit liever op m'n sportbuggy ja. Maja dat wordt echt te zwaar.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 08:57

Volgens mij moet hij dat prima kunnen trekken hoor. Je blijft toch langs de vloedlijn rijden op het harde zand neem ik aan. Dan hoeft hij alleen even een stukje flink te sjouwen naar de vloedlijn toe, maar dat kan een A'tje naar mijn mening gewoon aan.

Maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf prettig bij voelt :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:31

Als ie een indoormarathon kan lopen kan ie ook prima over het strand. Tenzij ze een spieraandoening oid hebben uiteraard, maar voor zover ik weet is Kyano niks slapper dan mijn mannen. Zit meer in je eigen hoofd denk.

Noran en Jimmy tijdens kadertraining. Uitgestrekte draf in slomo.

Afbeelding

Tom en Jim weer eens in 2 span gezet, span voor de toekomst, Tommy is natuurlijk nog geen 4 dus volgend jaar mag ie mee in dressuur/vdh van de SGMW.
Dit weekend mag ie ervaring opdoen in 2span dressuur. Lekker de boel zien, toch net ff makkelijker meeliften dan in enkelspan.

Afbeelding

En vriendinlief aan het stuur, word straks een heerlijk span denk ik waar iedereen lekker mee weg kan sturen, heb er veel vertrouwen in.
Afbeelding

En een stukje bewegend beeld. Was 1e keer voor de koets want twijfelde of ik niet met marathonwagen ga starten maar dit rijd toch wel 't lekkerst. Daarna mag ie ff lekker pauze en van buiten seizoen mag ie weer verder. Lekker de boel verwerken en kan ik mij volledig richten op de wedstrijdpony's.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:57

Ziet er goed uit mel!!!! Ben heel benieuwd naar je outdoor seizoen dit jaar.

En langs de vloedlijn moet wel kunnen maar is hele route door duinen (mulzand)

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:45

Maar je hebt het vaker goed zien gaan dan fout Jeanine!! Ik ben nog niet in de buurt van omslaan geweest met mijn 2wieler :)

Ook wij hebben natuurlijk gesleed! Het kon eindelijk dus goed gebruik van gemaakt :DAfbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 11:05

Gisterochtend hadden wij het strand voor ons zelf :)

Afbeelding

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 20:49

Wat super leuk al deze foto's!!!
Ik men met mn 8 jarige appaloosa ruin recreatief,maar zou graag wat meer dresuurmatig willen rijden.
Deze winter verhuisd naar een stalling met binnenbak,waar we heerlijk mogen trainen!

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 20:50

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 22:13

Sorry ik kreeg er geen goede foto op....

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:38

susanne:

Ik ben echt jaloers op mensen die vlak bij het strand wonen. Wat is dat gaaf zeg!!!!

Ik was echt serieus nog nooit met paard het strand op geweest (rij pas 24 jaar paard maar verder :+ ) maar dat was echt leuk!!!

Afbeelding

Afbeelding