Hier mijn pr achtige uitzicht ! Maar nu heeft ze haar zomervachtje gelukkig en binnenkort een nieuwe sulky, dus dan komt er een nieuwe foto ! [ Afbeelding ]
Al weer maanden niet wezen mennen, dat kon amper op de manege. Maar, Ravi is verhuisd, sta ingeschreven bij een menvereniging, en over twee weken beginnen mijn lessen... Dan ga ik ook weer posten hier!
MelanieB
Geplaatst: 17-08-14 22:21
Na het uitzicht op enkelspan, tweespan, tandem, klavertje 3, mocht ik vandaag optimaal genieten van 4 welshkontjes! (Mijn 3 welshen en een welsh van andere 4span rijder ) Echt onwijs leuk om te doen, en wat heb ik genoten..
Nope, Koreaduin op Terschelling. Heerlijk rijden hier, in 1 rit bos, hei, duin en strand is helemaal niet moeilijk. Lekker afwisselend
Memere
Geplaatst: 19-08-14 17:06
Welsh(hengsten)kont eerste keer ervoor(vorige week) : baantje in en weer uit al stappend met een drafje van 30 seconden.Deed het superbraaf..maar zal nog een tijdje wachten zijn voor er weer voor te staan gezien zijn leeftijd (2,5 jr) Was wel een mooi uitzicht om van te genieten incl de kont !