Wow... Prachtig zo met dat licht, oneindig pad om af te draven!
Anoniem
Geplaatst: 11-03-14 23:28
Thanks, vond het ook wel een mooie geworden En inderdaad een 'oneindig' pad, is het nog bijna echt ook (Meer mooie foto's trouwens in mijn onderschrift-topic )
Leuke pony en een mooi tuig heb je daar! Het tuig is zeker erg nieuw? Staan de bomen niet wat erg wijd? Gaat dat niet erg klapperen tijdens draf of galop? En de bomen zitten ongelijk in de ogen. Let ook op het tuigonderleg; ligt scheef. Je broekriem hangt ook erg los; er moet tussen broekriem en kont een vuist kunnen. Niet meer, want werkt de 'rem' niet die de broekriem is. En ik denk dat de boeg ook scheef ligt; ik zie link een gesp, rechts niet. Sorry voor zoveel commentaar, maar als alles goed zit en passend is gemaakt, zal je minder drukplekken krijgen en je langer van je paardje kunnen genieten. Laat er even goed naar kijken en het tuig aanpassen aan de pony en wagen.
Jenkins
Geplaatst: 12-03-14 11:26
mooie foto [***]!
kelszz, lekker weggetje om te rijden! tuig/kar ziet er idd wat vreemd uit..
Oh oh oh, Jenkins... veel te leuk die rode oortjes op En Vanessa, je kan ook gewoon foto's plaatsen (met toestemming) als je met iemand anders op pad bent, toch?
Zelf eerst ook maar braaf begonnen met meerijden met mensen.
Mijn mannetje zijn geschoren kontje. Na lange tijd terug ingespannen vandaag, deed hij echt sùper flink!
nobje
Geplaatst: 16-03-14 18:08
Zooo wat een geweldige konte- foto's zijn er weer gemaakt. Wat is dit toch een super leuk topic.
VanHuisUit
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-14 18:37
Grappig he, bestaat nu al paar jaar
nobje
Geplaatst: 16-03-14 18:46
VanHuisUit schreef:
Grappig he, bestaat nu al paar jaar
Ja echt super ! Nou ontbteekt er eigenlijk nog een lekkere stoere van Hero Volgens mij gaat het mennen met je pony's geweldig ... Dus blijf vooral fpoto,s spammen
En we houden dit uber-coole topic gewoon
VanHuisUit
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-14 18:53
In mijn onderschrift Hero van alle kanten behalve van van achteren maar die komt nog wel **zal nu het off-topic kletsen stoppen**
LinSa
Geplaatst: 17-03-14 23:10
Zomerbillen
En winterbillen.. (erg onscherp, vriendlief wilde foto's maken, maar ik had de camera perongeluk nog op handmatig staan...)
Edit; en ja, dit is exact dezelfde plaats inderdaad
nobje
Geplaatst: 18-03-14 10:49
Hier nog een bijdrage van mij.... dit is "Poon". Zij is een Welsh pony. En sinds vorig jaar september bij ons.... en ze heeft onwijs lekker swingend wagen kontje... Hier even een vlugge in elkaar gedraaide bijdrage van Poon... (vorige week toevallig gemaakt, dus ze zit nog flink in haar winterhaar...)
Poon checkt wel regelmatig of je er nog wel ben. Is dat wanneer jij stopt met kletsen?
Anoniem
Geplaatst: 20-03-14 20:55
Vandaag weer kunnen gaan dus nieuwe kontfoto. Zijn gewoon wat gaan stappen in het bos vooraan zeg maar, dus is weer eens een ander uitzicht
Hij was weer super. Heb 'm zelfs helemaal alleen ingespannen (groom was aan de late kant) en dat ging gewoon vanzelf Toen ik bezig was kwam groom aan maar die moest even een eigen paard op de weide zetten enzo dus tegen dat ze echt er was zat ik gewoon op de bok te wachten, met de voetjes omhoog. En pony stond op rust te wachten tot hij het signaal kreeg om te gaan. Echt een koetspony
... en ik ben nog steeds jaloers Kan zelf zaterdag hopelijk ook weer wat toevoegen, als het weer meezit!
Anoniem
Geplaatst: 20-03-14 22:56
Voor hier voorspellen ze heel slecht weer (inclusief hagel en dat soort toestanden ). Ik hoop op volgende week ergens .. maar geniet nog even verder van vandaag Ga proberen vanaf nu bij elke rit minstens 1 kontfoto te maken .. geen idee of dat leuk is?
Ah wat leuk zeg allemaal! Ik zal binnenkort ook weer wat foto's plaatsen. Vandaag met Haflinger Star gaan mennen, merk wel dat hij een beetje oud wordt (en lui :p), hij gaat lekker op zijn eigen tempo'tje haha!
jen
Geplaatst: 21-03-14 21:11
Weer een hoop leuke foto's voorbij zien komen. Hier mijn knapperd prince nog maar een keer.
Femke_Tweety
Geplaatst: 29-03-14 21:17
Eindelijk, eindelijk kan ik ook weer kont-foto's plaatsen. Na maanden van medische ellende, 2 maal opname in de paardenkliniek, en stalverhuizing, hebben we vnadaag eindelijk weer eens een aangespannen ritje gedaan. Heerlijk!!
Paard was ook blij en werkte erg fijn mee. Je kunt zien dat er op zijn kont een hoop spier af is, maar dat komt wel weer goed!
Foto's van paarden voor de wagen zijn vaak gaaf, en deze zijn voor mij dus extra fijn...!
Anoniem
Geplaatst: 29-03-14 21:21
Moooooooooi Echt een prachtig uitzicht
Deze is van vandaag:
VanHuisUit
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-14 08:48
@Femke_Tweety wat zal dat een heerlijke rit zijn geweest na zoveel tegenslag wat een lieve foto met de hond ook nog in het midden
Hier gisteren voor het eerst zonder instructeur (maar met groom so don't worry ) achter onze net beleerde Hero.
Dus tijd voor onze eerste kontenfoto van deze knappe, nog weinig 'kont' hebbende kerel
(instructeur kijkt toe vanaf de wei net als zijn moeder Ollie )