[AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: [AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 22:20

Bedankt! Ik twijfelde of we wel kerstig genoeg waren, maar dat viel mee denk ik. Wat ik vooral leuk vind, als ik de foto's zie dan past de wagen nu veel mooier achter haar en is de bokstoel-hoogte nu ook goed. Zijn alle investeringen toch niet voor niks geweest

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 22:27

Mooi hoor.
Moedig hoe je vader (?) op dat niet zo stabiele bankje meereed. Een echte kerstman {:) .

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 22:58

Jaaa dat heb je goed, dat is mn vader <3 . De allereerste keer dat hij bij me op de wagen heeft gezeten en dan ook nog met een kerstmuts op, zo stoer van hem. Heel dierbaar moment, dat doet hij denk ik niet snel weer, was inderdaad niet heel comfortabel voor hem. Mijn paps is mn alles. Ik heb alleen hem en mijn dochter, dus je kunt je indenken hoe zuinig ik op dat mannetje ben.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:54

Wat een mooie rit hebben jullie gemaakt! Heel erg leerzaam voor Veronia en super dierbaar met je vader zo mooi achterop <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 08:59

Inderdaad mooi en jullie zien er ook mooi versierd uit! Volgend jaar nog kerstlampjes in haar manen vlechten haha.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 18:40

Ik had ze klaar liggen (groene kerstboompjes) maar aangezien de rit bij daglicht was....zou het niet zichtbaar zijn geweest. De wagen zit ook vol lampjes, maar die zie je ook niet op de foto's :+ . Dus ik dacht... laat maar voor deze keer. Volgend jaar hebben ze een lichtjestocht, dat is in het donker.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 20:56

Nòg leuker! Wij verwachten uiteraard weer foto’s ;). Je hebt nog een heel jaar om te bedenken wat er nog meer bij kan. Beenbeschermers met reflectoren?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-26 12:54

Daar was ik even weer. Na onze laatste rit en de feestdagen begon het hier toch wel pittig te winter-en, waardoor we bijna 2 maanden niks hebben kunnen doen. Gisteren stond onze tweede wedstrijd gepland en ik besloot om, ondanks de slechte (lees geen) voorbereiding toch te gaan. Niet om dikke punten te rijden maar vooral om eindelijk weer een stukje te kunnen mennen.

Veroontje deed wat ik had gehoopt, want het was inspannen en rijden maar. In de eerste proef misten we impuls en er zaten 2 kleine rommeltjes in, waardoor we terecht geen winstpunt hadden (173,5) maar ze liep de baan braaf rond en ik was eigenlijk heel tevreden.

In de tweede proef zaten geen rommeltjes en die voelde best fijn aan. We werden beloond met 184 punten. Een cadeautje met onze voorbereiding en een mooie bevestiging dat we toch iets goed lijken te doen ondanks alles.

Over 2 weken is de laatste wedstrijd van deze competitie en ik hoop dat we nu tussendoor nog wel een trainingsrondje kunnen maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 13:26

Ziet er goed uit.
Eerste foto vind ik mooist, daar hebben julie allebei een actieve ontspannen energie.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:30

Dank je imaudy! Ik snap wat je bedoelt. In het algemeen is het voor mij wel echt zo dat ik dit veel bewuster meemaak en veel meer kan genieten onderweg tijdens mn proefjes dan wanneer ik erop zit. Dan was ik altijd zo gespannen dat ik van de wereld niks mee kreeg en dat het in een soort roes voorbij ging.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:46

Wat een mooie foto's, het ziet er ook keurig uit. Was ze in de tussentijd nog wel gereden?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:49

Nee ze heeft sinds oktober niet meer onder het zadel gelopen. Ze is alleen nu en dan gelongeerd tussendoor, dus echt respect voor haar hoe ze dit gedaan heeft <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Dan is het wel heel knap ja, knap paard!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:30

Ik heb het aan haar doorgegeven, ze vond zichzelf ook best knap zei ze :D