Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van de heide win ik het natuurlijk niet... maar zal t.z.t. wel wat strandfoto's gaan verzamelen 
)
(En wat ik juist ook leuk vind aan deze foto's is de omgevingen zien waar iedereen rondrijdt!)
Had op het einde wel gekund maar dat is altijd maar hetzelfde pad dan, dus dat vond ik ook niet de moeite
Maar we zien er zo uit:
) en dan durf je gaandeweg ook steeds meer. Hebben dus ook gewoon gedraafd en gegaloppeerd en zelfs een waterhindernis genomen (zat maar in 1 bak water
maar die hebben we wel gedaan
). 
Moet maar snel zorgen dat ik met mijn hele combinatie ergens naar toe kan, kan ik ook in zulke landschappen rijden!

Zoals ik zei: wannabe Schwarzwalder

[***] schreef:Ik zie niks![]()
Lijkt me echt enorm eng, weet niet waarom .. misschien omdat je ingesloten zit en geen kant uit kan als er iets is ofzo .. en sowieso weet ik niet hoe ponylief op anderen zou reageren als hij voor de koets loopt, in groep onder het zadel was hij al niet de makkelijkste, alleen als hij voorop mag is het goed (maar daar heeft hij dan doorgaans weer te weinig tempo voor) dus nja .. denk niet dat ik het wil proberen
Wat een kabaal zeg in die tunnel, lijkt net of er overal paarden lopen