[AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marga1

Re: [AR] Veronia en ik in de omscholing, van rijden naar mennen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 09:26

Gefeliciteerd een prachtig debuut.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-25 10:57

Oh bedankt allemaal, lief dat jullie zo meeleven <3 . Ik heb mn filmpjes nog een paar keer bekeken.. jeetje joh, dat waren wij echt, zo leuk! En vooral ook om te zien dat Veronia het ook leuk vond,niet alleen ik. Dit is van ons samen <3

Er was gisteren ook een fotograaf aanwezig, dus ik wacht met spanning op zijn foto's. Ik heb van alles aan de muur hangen maar geen actiefoto voor de wagen.

Ik heb ons ook maar ingeschreven voor de volgende wedstrijd. Die is 10 januari, dus wel een beetje kijken wat het weer dan doet want met gladheid ga ik niet onderweg natuurlijk. Maar als dat meezit, dan heb ik zin in het vervolg.

En 13 december hebben we nog iets leuks op de planning want we gaan meedoen aan de santa-ride hier in de buurt.

Voor nu eerst een paar dagen heel rustig aan doen, want het is wel een aanslag op mijn lijf, maar met liefde.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 12:36

Goed gedaan! Gefeliciteerd.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:54

De winterwedstrijden zijn een mooie stok achter de deur om door te gaan met mennen in de winter :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-25 13:07

Absoluut Marga, al lopen we met les nu tegen een probleem aan. Mn instructeur kan door de week op dit moment alleen s avonds en ik ben s avonds juist lichamelijk te slecht om nog op pad te gaan. Als het overdag moet, dan kan hij alleen op de zaterdag, maar dan moet mijn groom werken. Oftewel, lastig dilemma.

Ik heb mijn eigen wagen vanmorgen weer opgehaald. Hij is ruim 2 maanden weg geweest, dus ik ben erg blij dat ie terug is.

Lamoen is maximaal verhoogd nu. Nog hoger lukt niet, dan kunnen de wielen niet meer helemaal onderlangs draaien. Ik hoop dat hij zo hoog genoeg is.

Mijn bokstoel is ook verhoogd, het zitje dat naast de bokstoel zat is weg en de armleuning (buis) is ook weg. Lijkt misschien iets minder, maar ik moet via de achterkant opstappen vanwege mijn handicap en anders kon ik heel moeilijk ernaast langs.

Ik heb de lamoenstokken er nu even af gehaald, want ik ga ze netjes verven. Er zit roest op het voorste deel, dus dat wordt netjes in rvs-kleur gespoten en alle zwarte delen die niet meer netjes zijn worden opnieuw zwart geverfd. En dan hoop ik dat ik er eindelijk mee kan gaan mennen. Ik heb hem al een paar maanden, maar op 1x passen na nog niet kunnen gebruiken. :+ .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 00:19

Nou, alweer een stapje dichterbij. Mooi verbouwd zo, daar kun je mee vooruit. Lastig dat het moeilijk is om allemaal samen tijd te hebben.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 00:33

Dank je, ja dadelijk is hij als nieuw, dan is bijna alles vervangen .

Dat ziet er al beter uit :)
Afbeelding
Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 17:36

Die herinnering pakken ze ons niet meer af, die hangt mooi aan de muur <3
Afbeelding

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 05:14

Mooie foto! Wat had ik graag foto’s gehad van de tijd dat ik nog durfde te springen. Of inderdaad een foto van het mennen. Die foto’s maken de herinneringen bijna tastbaar.
Ik denk dat dit de blijvende kleur is van het lamoen?

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 19:19

Mooie foto's! Heerlijk zulke herinneringen
Ik heh ze ook aan de muur van 2 paarden onder het zadel foto's bewerkt dat het een canvas schilderijen lijkt
.
En Orlando voor de wagen aan het werk echt geschilderd.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 23:43

Ja dit blijft de kleur hoor! Ik heb vandaag de zwarte delen geverfd. Morgen kijken of ik het lamoen weer goed in elkaar kan zetten.

Ja zulke foto's zijn me ook echt dierbaar. Ik baal stevig dat ik nooit een echt mooie portretfoto van Elonia heb weten te maken.