Ollie voor de sulky incl kliktuig, draverslijnen en een halsterhoofdstelletje zonder kleppen met een trensje en ik op zo'n klein stoeltje ... doodeng hahaha. Ze deed het superbraaf.
Ben vandaag te voet geweest, was te mooi om niet te gaan maar degene die altijd met de koets meegaat kon niet en dan moet je wat hé Hij deed het wel super.. en ik had het niet koud
Sandrina
Geplaatst: 04-12-13 08:44
Jen, dat is idd erg mooi. Ik heb mijn Kadetje ook voor de sulky gehad, zal even foto plaatsen.
Ik vind die appeltjes in haar wintervacht zo mooi. De foto is van twee weken geleden. Eigenlijk staat ze er wat sjagerijnig bij. Het kan anders:
JonnaLP
Geplaatst: 05-12-13 16:49
Eerste ritje alleen sinds tijden, brave poown
Edit:zie net dat hij gedraaid is, zit om mn mobiel dus krijg hem niet recht:(
Ik heb eens zitten zoeken, maar hoewel ik vaak zat aangespannen op pad ga, heb ik nauwelijks "kontfoto's" Mooie reden om de komende tijd wat vaker mijn fototoestel mee te nemen...
dit is er in ieder geval alvast eentje:
Sandrina
Geplaatst: 09-12-13 19:51
Femke: kont-foto's zijn zoooooo leuk. Kan je niet maken als je er op zit hè? In zomer en winter telkens andere foto's maken. Ik doe dat vooral van de veranderende vacht. Wat deed je daar? Proefje rijden? Zij/hij let goed op je hè? Kijk maar naar die ronde oren.
Laatst bijgewerkt door Sandrina op 09-12-13 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 09-12-13 19:54
Is al meteen een heel stoere foto Mooi dier ook, ik lieft valkjes
Erpel: dat was vast gisteren. Zo lekker in hun zomervachtje. De fjord bij ons op stal is nu een bolletje beer. Mijn haf trouwens ook. Leuke kontjes hoor!