[AR] "show" je kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viola

Re: [AR] "show" je kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:42

Hier mij wagen. Heb hem gekocht bij Mr. Ed vorig jaar. Hij is iets aan de zware kant voor enkelspan, maar nu rij ik toch voornamelijk dubbelspan en is ie perfect.
Afbeelding

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:56

Ze gaan bij de Mr Ed trouwens stoppen met die wagens... Loopt helaas niet zo goed als verwacht.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:58

Leuke wagentjes staan er hier hoor! Zou zelf zoiets als Laura2span heeft kiezen.
Zelf heb ik nu een simpel wagentje (zie www.pink-horizon.nl), dezelfde als annemieke maar dan in het bordeaux rood. Om lekker recreatief te mennen (wat we zo'n 2 x per week doen) is hij prima. Maar er komt zeker ooit iets beters. Voorlopig is het gespaarde geld voor een goede fok merrie .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:30

Afbeelding

is de mijne!! ook voor dubbelspan.

mij benieuwen wanneer er hier een slotje opkomt, dit heeft wat weg van een verzameltopic...
Maar tot die tijd, lekker kwijlen bij het zien van al die mooie karretjes!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:33

Het is dan wel een verzameling van wagen foto's maar zolang iedereen netjes 1 of 2 foto's plaatst, gewoon dudelijk uitleg geeft over de wagen en er soms zelfs een prijsje bij te zetten vind ik het enkel erg informatief en zeker niet nodig er een slotje op te zetten.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:40

Dit is het karretje waar ik altijd mee rij. Hij's niet van ons, ik heb em geleend. Degene van wie ik em geleend heb heeft em zelf gemaakt, maar het is echt een perfecte kar voor m'n welsh A (alleen als het erg hobbelig wordt, dan merk je wel dat de vering niet perfect is )

Afbeelding

Eigenlijk lijkt het me wel erg gaaf ook zo'n leuk klein marathonwagentje te hebben, maja...geldgebrek

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:50

Hier is de mijne;

Afbeelding

Gekocht voor 425 euro. Door de mensen waarvan ik 'm heb gekocht zelf gebouwd op bestaand onderstel.
Zwaar robuust ding, kan wel wat hebben.

Helaas loopt Bas nog steeds niet voor de kar dus het ding staat al een dik jaar ongebruikt te wezen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:55

Sjieke vertoning Royaltjuh!
Hoewel een marathon wagen verre weg het comfortabelste is vind ik jou combi VEEL sjieker. Zo'n rank wagentje past gewoon beter bij zo'n knappe show ponys als de welsh...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 16:03

Wat staan er een hoop mooie karretjes bij!
Wij hebben ook een karretje, zou niet weten wat voor een het is, maar hij heeft zijn werk altijd goed gedaan
Ga snel eens een foto zoeken

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 16:52

Sjonniej schreef:
Ze gaan bij de Mr Ed trouwens stoppen met die wagens... Loopt helaas niet zo goed als verwacht.

Ja had ik ook gehoord, niet gek ook eigenlijk want wie gaat er nou naar een ruitersportzaak voor een wagen. Ja ik maar ik zag hem toevallig staan nadat ik alle wagenbouwers ed. al had afgezocht.
En daarbij was de service ook niet je van het. Mijn wagen begin juni besteld en begin september had ik hem eindelijk en dat was dan nog niet eens de wagen die ik besteld had. (wel hetzelfde maar ter plekke zijn toen de wielen van een andere wagen overgezet zodat hij toch was zoals ik hem wilde).
En het is dat mijn vader nogal handig is en alle gereedschap heeft liggen wat je maar kan bedenken anders hadden we toch nog een paar keer terug gemoeten hoor.

Maar ik ben er wel heel blij mee maar zou niet weer een wagen daar kopen. Maar het was toen wel de mooiste die ik kon vinden voor toch een redelijke prijs.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 16:55

Ze hebben dus ook onwijze problemen gehad met die Polen. Dat ze gewoon hele andere wagens binnen kregen dan ze bestelt hadden, 'met het idee van; Deze hadden we in de fabriek staan dus laten we die maar opsturen.
Dat is dus ook de grootste reden dat ze na die paar wagens niets meer lieten opsturen, want ze kregen toch het verkeerde....

Maar met die Poolse, goedkope wagens heb je toch 9 van de 10 keer dat niemand er wat aan kan veranderen en dat je het zelf allemaal moet opknappen.
Ik heb precies hetzelfde, leuk wagentje, spot goedkoop. Maar wel iedere keer dat er iets aan mankeert en dan moet je dat toch zelf weer oplossen. Want de verkoper die verkoopt ze alleen en meer niet.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:44

de problemen die jullie omschrijven kan ik me in vinden, daarom is het voor ons een bewuste keuze geweest om onze wagen bij F.H. Kool te kopen. Dit zijn wel poolse wagens maar Frits is zelf erg handig en zit nog dichtbij ook. Dus reparaties hoeven wij niet zelf te doen

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:57

Nou zijn wij thuis ook erg handig dus het is voor mij geen probleem, maar kan me dat voor andere goed voorstellen dat het wel zo zou zijn.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:12

Ik heb bewust voor een nederlandse bouwer gekozen. Ze zijn wel duurder maar je heb kwaliteit en service. Ik hoef maar te bellen en krijg onderdelen thuisgestuurd. Daarnaast is mijn wagen helemaal naar mijn wens en maat gebouwt zodat ik er perfect op zit. Tijdens de bouw ervan hebben we ook een aantal weekenden bij deze wagenbouwer geslapen en konden wij zijn spullen gebruiken. We zijn nu ook goed bevriend met ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:52

Pinky_girl schreef:
Het is dan wel een verzameling van wagen foto's maar zolang iedereen netjes 1 of 2 foto's plaatst, gewoon dudelijk uitleg geeft over de wagen en er soms zelfs een prijsje bij te zetten vind ik het enkel erg informatief en zeker niet nodig er een slotje op te zetten.

gelukkig maar, want ik vidn het wel heel leuk om te zien waar we allemaal mee rijden!

betweetertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:54

binnenkort paard en koets geweldige manier om heel veel verschillende wagens te zien

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:57

wat had ik daar graag weer heen gewild.. ben er vorige keer ook geweest.. wil dit jaar zo weer..

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:51

in wenum wiesel is op 3 en 4 maart pas weer koetsenmarkt is altijd mooi om te zien hoeeelverschil er in een wagen zit

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 21:26

dit is onze trots
heb er onze welsh a pony voor staan.
Afbeelding

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:07

Oké, dit zijn dan wel niet mijn wagens, maar voor jullie misschien wel leuk om eens te zien. Deze zijn van de staleigenaar en ik ben groom . Hier staan dus een 2-span D-pony's voor.

De dressuurwagen, een spider (als ik me niet vergis, ben niet zo thuis in die namen )
Afbeelding

De marathonwagen, van Rombach
Afbeelding

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:13

Afbeelding

Dezelfde als Viking

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:19

sdik gepimpte wagens allemaal zeg! maar wel heel mooi!

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:28

pff die van kamaron heb ik nog bij staan kijkken ben helemaal gek van de kleuren haha maar tja ze zijn zo verschikelijk duur
moet het nog maar met mijn wagetje doen waar ik ook blij mee ben

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 23:05

Waarom zijn de voorwielen soms groter dan de achterwielen?
Zijn wel mooie wagentjes allemaal zeg!
Maar er hangt ook allemaal een prijskaartje aan van om en nabij de 3000 euries...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 23:08

okey daar komt ons wagentje, de nieuwste vd heuvel vierspan
Afbeelding
en hier nog een met een paar paarden ervoor..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door palousa_boy op 21-10-05 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt