Foto door Lily Tromp
Sorry voor mijn hoofd, haha,dit was het moment dat we uitgebeld werden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunNDLM schreef:Je moet in de dressuur met een hoofddeksel rijden, passend bij de combinatie/koets. Bij een presentatiewagen is het type hoed bijvoorbeeld afhankelijk van het type tuig en of de koetsier de eigenaar is van de paarden of niet. In de vaardigheid is een helm verplicht, in de dressuur is het eigen keuze.
Over kleding staat dat je een nationaal tenue of jasje moet dragen en bij het zomertenue is minimaal den kapmouw verplicht. Het gebruik van een sjaaltje of plastron is dus ook vrij.
Retlaw schreef:SunNDLM schreef:Je moet in de dressuur met een hoofddeksel rijden, passend bij de combinatie/koets. Bij een presentatiewagen is het type hoed bijvoorbeeld afhankelijk van het type tuig en of de koetsier de eigenaar is van de paarden of niet. In de vaardigheid is een helm verplicht, in de dressuur is het eigen keuze.
Over kleding staat dat je een nationaal tenue of jasje moet dragen en bij het zomertenue is minimaal den kapmouw verplicht. Het gebruik van een sjaaltje of plastron is dus ook vrij.
Lees ik hier nu zo gruwelijk overheen in het reglement???
Retlaw schreef:dankjewel assie!
Ik ben nog steeds zoekende qua outfit en 9 juli is mijn eerste wedstrijd (dressuur)
Als ik een zwarte pantalon draag met een jasje, dan hoeft dit niet perse een wedstrijdjasje te zijn, maar ook wel een blazer uit mijn privécollectie?
Moet hier een wedstrijdblouse onder, of in ieder geval, geschilt voor plastron qua hoogte?
Ik vind het allemaal niet erg duidelijk namelijk...