Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Bonna schreef:Bedankt voor alle tips en complimenten!
Prikpaaltjes en draad gaan sowieso mee, we moeten nog even kijken of we ergens een accuapparaat kunnen lenen. Proefslapen gaan we ook nog doen zodra we de kussens gemaakt hebben. Die staan voor maandag op de planning.
@Lianne: Ik neem aan dat jij van Zeeuws-vlaanderen komt? Heb je nog tips of ideeën voor de route?
De route kun je mischien het beste, als je start in Terneuzen (weet niet waar julli willen starten?) via Spui, Axel, westdorpe maken richting zelzate. Dan heb je een leuke route. Ik zou dan starten vanaf Ziekenhuis de honte. Maar als je vanaf het busstation westerschelde terneuzen wilt vertrekken dan kun je beter langs het kanaal naar sluikil rijden, of daarnaast in de polder naar sluikil en daarna naar Sas van Gent en Zelzate. ( ik weet wel een fijn polderweggetje naar Sas van gent toe
)
_KiMbErLeY_ schreef:Haha, slaapt prima met zn 2 en, al zal het zitten wat minder zijn voor je nek
Waar blijft het 3e kussen als het bed er niet ligt? Op de bok? Lekker zacht!
(heeft andere afmeting) maar we schuiven het dan achter de bankjes is het het idee..
. Ziet er al goed uit zeg!
zijn jullie al vertrokken? En uiteraard hoe de huifkar er uitziet nu hij af is