Thanx weer!
Vandaag hebben we zijn gebit eens goed bekeken, nu had ik wel al gezien dat die voortanden niet goed wisselde (daarom wou ik sowieso al tandarts bellen). Het was veel erger geworden, dus we hebben ter plekke zijn melk-voor-boven-tanden eruit getrokken. Deze lagen al helemaal plat naar achter op het gehemelte.
Hij liet het eigenlijk heel makkelijk toe.
Onder moet ook, maar die liggen nog dieper en ik wou hem niet langer martelen, dus anders laat ik die door tandarts doen (met roesje...)
Hij heeft dus ook lichte overbeet waardoor de voorste kies aan de voorkant niet slijt door kauwen en daar is aan beide kanten dus een scherpe punt op gekomen. Dat moet gevijld worden.
verder dacht ik ook een nasty wolfskiesje te zien maar die zal wel verder door moeten zijn voordat ze hem kunnen trekken.
MAW ik snap best dat dat niet helemaal lekker zit. Of dat het punt is weet ik niet, laatste twee keer toch heel relaxed kunnen sturen, maar er moet sowieso eerst wat aangebeuren voor ik verder ga.
Met zijn missende voortanden is het nu net 'Toothless' XD
Dit is een oude foto van de eerste keer dat ik het zag (2 weken terug denk ik)

Je ziet dat die melktandjes naar binnen klappen. Was dus nu nog veeeeel erger en als we niet zouden trekken zouden die volwassen tanden scheef gaan groeien.
toothless nu