zanakuzies schreef:Mooie pony en mooi tuig! Maar gatverdamme geen roze bij dat tuig dat is echt afschuwelijk!
Ik moet lachen om sommige hun uitdrukking.
Geeft niet meningen verschillen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ik zou ook zo graag willen beginnen met min welsh , jouw sulky
, haha super leuke combinatie ! Ayasha schreef:MelanieB schreef:Goh mijn oude tuig, geen verrassing dat je 'm nu hebt. Veel plezier ermee
Heb geen ide waar het verder over gaat maar je hebt het tuig toch zelf verkocht, had je gedacht dat iemand 100en euro's ging uit geven om het in de kast te hangen om niet op jouw kennelijk lange tenen te trappen?
@ts: leuk tuig, leuke pony, het ziet er vriendelijk uit.en tips kan ik niet geven want ik men niet.

, anderen kiezen daar ook voor omdat ze dat ook mooi vinden, daarvoor hoef jij toch niet die kleur weg te doen? Ieder persoon (en combinatie) is al origineel uit zichzelf! Daar zijn geen tweeden van
.
), maar ik heb ook zwart, paars, blauw en bordeaux, omdat ik dat mooi vind, zullen vast wel veeeel meer zijn die dat ook mooi vinden en ook uitkiezen voor hunzelf, mooi toch, dat meerdere mensen hetzelfde mooi vinden
. Gewoon je eigen keuzes maken en je eigen ding doen, leven en laten leven werd er zo mooi gezegd