[AR] Met welsh-Atje DJ mee met de shetlander menrit Kootwijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:26

Jeetje, wat lijkt me dat heerlijk zo'n dag! :D En dat was het zo te zien voor jullie ook! *D

MachoPablo

Re: Met welsh-Atje DJ mee met de shetlander menrit Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:40

Wat gave foto's zijn er uit de rit gekomen... Wauw, en ook hele mooie welshje :) <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:47

Wat is hij braaf! En knap natuurlijk. Geweldig zo!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:04

Ziet er goed uit! Ik vind hem echt prachtig voor de marathonwagen staan, je zou straks in het outdoorseizoen eens een wedstrijdje op gras kunnen proberen met de marathonwagen, dat trekt wat makkelijker als in een bak, ik wil dat met Clever ook doen, in een bak vind ik de marathonwagen ook net te zwaar als je pech hebt met de bodem.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 23:14

Ja dat idee had ik ookal Anna gezien hij nu ook echt nog kracht mist! Thanks we zien elkaar ook in Voorthuizen LEUK!

marina62

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:25

tassie schreef:
Marina heeft haar koets ook mooi achter jullie geparkeerd.. jullie waren leuk om te zien met zijn allen

Nou ja.....geparkeerd? Moest om de hele groep heen die overigens netjes op lijn stond opgesteld! ;) Wist ik veel dat je dan net op dat moment de foto maakten :D ...........wel mooi gelukt trouwens *\o/*

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 01:29

Ach joh, Epe duurt nog zo lang. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Lekker genieten van deze knappe vent en dan komt het helemaal goed. En als Epe te vroeg is, dan toch niet in Epe. Joh dat zie je dan wel!