Heel gaaf paard en prachtige foto's! Gefeliciteerd!
BBBeau
Geplaatst: 24-02-14 15:27
Wat een prachtig paard zeg!
Selka
Geplaatst: 24-02-14 17:35
Bijzonder paard, bijzonder mens, bijzonder verhaal. Wat is het een gaaf paard en wat super dat je haar hebt gekocht!
Nog heel veel plezier samen!!
xRobin919
Geplaatst: 24-02-14 21:58
Wauw, heel gaaf paard!
cmaenhout
Geplaatst: 24-02-14 22:03
Wouw wat een Beauty!! Ik ken ook een Ahoy merrie, super karakter en dus super om mee te werken. veel suc7 verder samen.
NessaX
Geplaatst: 24-02-14 22:40
Speciaal verhaal. Tof dat je Esprit hebt kunnen kopen Mooie foto's van een mooi paard
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-14 23:18
Ben inderdaad heel blij dat ik Esprit kon kopen! Zo'n fijne tref je niet zo vaak in je leven denk ik..
cmaenhout: Ahoy's zijn vaak super braaf en fijn om mee te werken ja! Genieten he.
Laurie, super bedankt, je fotoshoot wordt zeer op prijs gesteld! Heb de foto's in een mooi boekje af laten drukken, had geen mooier cadeau kunnen geven aan Truus.
En verder iedereen ook bedankt voor de enthousiaste reacties op Esprit
Natuurlijk ken ik het hele verhaal, ik ben stalgenoot van Marieke. Door je berichtje in de eifelopfok topic, kwam ik hier bij dit bericht. Ik heb tranen in mijn ogen, wat ziet Sprietje er goed uit. Wat een prachtige foto's! Hoe gaat het met haar? Is ze braaf? Dat je erg blij met haar bent is wel duidelijk! Nog heel veel geluk met haar verder.
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-14 16:55
Hoi Ywa, bedankt voor je lieve reactie!
Ja het gaat heel goed met Esprit en ze is onvoorstelbaar braaf voor zo'n jong paard. Het is wel een tante met pit, slim, maar goudeerlijk en mensgericht. Heerlijk dier om mee te werken. Ze staat lekker hele dagen buiten te chillen met haar vrienden, en heeft nog energie genoeg over om een paar keer per week wat te doen ohz of aan de longe. Marieke zag iets in deze merrie, en ik snap heel goed wat.. ik geniet inderdaad volop van haar en hoop dat nog heel lang te mogen doen!
cursebreaker
Geplaatst: 23-04-14 14:55
Topic is al even stil maar ik wilde ook even reageren
Wow wat ziet esprit er goed uit zeg!! Ik stond altijd te kwijlen aan haar box als ik op stal was hihi (Ik was ook stalgenootje van Marieke in Vijlen), ik was toen Esprit jonger was al helemaal fan van d'r Heerlijk karakter had ze en ondanks dat mijn hart aan de friezen behoort heeft esprit mijn hart voor het ras zeker doen smelten en laten zien wat voor een geweldig ras het is en esprit had echt wat speciaals, wat een leuk paard is ze toch! En wat leuk om haar weer eens tegen te komen met fotomateriaal! En ze heeft het echt heel goed bij je zo te zien, lekker genieten dus Marieke was inderdaad helemaal weg van haar sprietje en sprak ook altijd vol trots over haar (ook over jorina en gabbana natuurlijk ) en ze zal zeker weten vol trots meegenieten vanaf boven...
Helmer, leuk om te lezen dat je daar op stal ook gecharmeerd was van Esprit. Ik sta sinds ze de punten had voor de sport, op een nieuwe stal. Erg leuk om te zien hoe Esprit iedereen 1 voor 1 een beetje inpakt met dr vrolijke snuit die ze graag even tegen je aanduwt, ze maakt graag contact met iedereen, en bij veel mensen komt ze 'binnen' en die vergeten haar niet meer (ook de osteo, hoefsmid etc).