[AR] Fellow trekt voor het eerst iets!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Fellow trekt voor het eerst iets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:50

waar maken jullie je allemaal druk om? het beestje heeft er lol in, eigenaresse heeft er lol in, en een sleetje is zo licht als wat, als het kon zou de slee fellow nog voorbij glijden, zo makkelijk gaan ze over de sneeuw.
ik zie hier echt het probleem niet? kijk eens naar al die dravers die zo jong al aan het koersen zijn. die moeten daarvoor ook al beleerd zijn dus die waren ook veel jonger ;)
laat laura plezier hebben met haar pony, en trots zijn op hem! hoe zouden jullie het vinden om een leuk topic te openen en dat bokt dan met zn allen massaal je even komt afzeiken? (niet bedoeld voor degene die wel een leuke reactie hadden hoor :) )

ik vind fellow echt een heel leuke pony, leuk kleurtje ook :D
gewoon trots zijn op je pony, laat je niets anders vertellen! :(:)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:52

xZiva_ schreef:
waar maken jullie je allemaal druk om? het beestje heeft er lol in, eigenaresse heeft er lol in, en een sleetje is zo licht als wat, als het kon zou de slee fellow nog voorbij glijden, zo makkelijk gaan ze over de sneeuw.
ik zie hier echt het probleem niet? kijk eens naar al die dravers die zo jong al aan het koersen zijn. die moeten daarvoor ook al beleerd zijn dus die waren ook veel jonger ;)
laat laura plezier hebben met haar pony, en trots zijn op hem! hoe zouden jullie het vinden om een leuk topic te openen en dat bokt dan met zn allen massaal je even komt afzeiken? (niet bedoeld voor degene die wel een leuke reactie hadden hoor :) )

Maar dat wilt niet zeggen dat het goed is. Dit is geen vergelijking met wat Ts doet. Heb je dan ook die paarden gezien als ze een jaar of 10/15 zijn? Vrijwel naar de kalote, niet allemaal, maar daar is sneller kans op.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:55

Dus je beweerd dat je hiermee je pony kapot maakt? door vrijwel niks te trekken.

Persoonlijk zou ik ook wachten tot een pony 3 is maar ik keur het niet af.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:56

MarlindeRooz schreef:
Dus je beweerd dat je hiermee je pony kapot maakt? door vrijwel niks te trekken.

Persoonlijk zou ik ook wachten tot een pony 3 is maar ik keur het niet af.

Als je leest, dan zeg ik dat dat niet te vergelijken is met de pony van TS omdat zij dat beest niet klaar maakt om te koersen. en dat dit dus niet zwaar is, maar dat de vergelijkingen hier bagger slecht zijn

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:58

Batlow schreef:
xZiva_ schreef:

Maar dat wilt niet zeggen dat het goed is. Dit is geen vergelijking met wat Ts doet. Heb je dan ook die paarden gezien als ze een jaar of 10/15 zijn? Vrijwel naar de kalote, niet allemaal, maar daar is sneller kans op.

toevallig wel ja, heb genoeg dravers gezien van die leeftijd die gewoon normaal zijn. zelf 1 van 23 die nog fanatiek onder het zadel is! :D
dus zo naar de "kalote" gaan ze niet ;)
ik zeg trouwens ook niet dat ts fellow klaar maakt om te koersen, maar die dravers zijn ze eerst ook rustig mee begonnen op zeer jonge leeftijd. of wil jij zeggen dat het meteen hup kar erachter en rennen maar is? die zijn echt wel rustig begonnen hoor
Laatst bijgewerkt door xZiva_ op 14-02-13 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:58

Leuk paardje, zit er appaloosa in? (De ogen lijken daarop te wijzen, met dat wit.) Verder vind ik het een leuke relaxte indruk maken, zoals jij met je pony bezig bent. :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:59

Waarom is lezen zo moeilijk Ziva ;( ;( ;( ;(

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:01

Batlow schreef:

waarom is een meisje blij laten zijn met haar pony zo moeilijk? ;)

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 19:02

Zoolgangster schreef:
Leuk paardje, zit er appaloosa in? (De ogen lijken daarop te wijzen, met dat wit.) Verder vind ik het een leuke relaxte indruk maken, zoals jij met je pony bezig bent. :)

Ja hij is bruin appaloosa :j
Zijn vader is few spot, Marschall One :j

Bedankt voor de leuke reacties :D

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:04

xZiva_ schreef:
Batlow schreef:

waarom is een meisje blij laten zijn met haar pony zo moeilijk? ;)

Dan nog steeds blijft lezen weer moeilijk voor je. Zal het wel even voor je schrijven ;)

1) Ik heb nooit gezegd dat ze haar pony verpest en er mee moest stoppen. Dat had je geweten als je had gelezen
2) Ik heb dan ook niet gezegd dat alle pony's naar de kalote gaan, maar er is meer kans op. En als je dus goed had gelezen, dan waren je reacties niet nodig geweest
;)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:14

Batlow schreef:
Dan nog steeds blijft lezen weer moeilijk voor je. Zal het wel even voor je schrijven ;)

1) Ik heb nooit gezegd dat ze haar pony verpest en er mee moest stoppen. Dat had je geweten als je had gelezen
2) Ik heb dan ook niet gezegd dat alle pony's naar de kalote gaan, maar er is meer kans op. En als je dus goed had gelezen, dan waren je reacties niet nodig geweest
;)

ik ga nieteens een discussie meer met jou aan. laat laura gewoon met rust, en ga niet zo achterlijk reageren op een pb dat IK een loser ben, en dat ik achterlijk doe?
laura dacht ook leuk een topic te openen, en dan krijgt ze dit?
Laatst bijgewerkt door xZiva_ op 14-02-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:16

_O-

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:17

Batlow schreef:
_O-

Wat een kinderachtige reactie.. ik ga even temmen ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:32

ts wat een enorme leuke pony.
hij ziet er ook al uit alsof hij wat wil doen hoor en jij kent de pony beter dan alle zeikerds hier op bokt.
zal maar niet zeggen dat ik trainers ken die al paarden op 1 a 1,5 beleren voor de kar om ze op 2 jarige leeftijd al te laten koersen!!!

dus ja zeg er verder maar niks over
maar ts jij kent je pony beter dan heel bokt bij elkaar doe lekker waar jij je goed bij voelt en trek je vooral niks aan van alle negatieve berichten hier op bokt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 15:27

Moderatoropmerking:
Voor de tegenstanders van het beleren op deze leeftijd: jullie hebben je punt gemaakt, en het is nu aan TS om te bepalen wat ze met jullie raadgevingen doet. Verder wil ik iedereen verzoeken ontopic te blijven door op de foto's zelf te reageren en het elkaar bediscussiëren achterwege te laten!

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 19:31

Wat ontzettend knap Laura!!

Fellow lijkt er plezier in te hebben :)

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:57

Wat een drama topic. Ik vind dat je het heel vriendelijk aanpakt. Slee is super licht en t paardje kan lopen zonder kracht te moeten zetten. Deed iedereen het maar zo, ipv drie jaar huppakee voor de kar en gaan. Lekker spelenderwijs aan alles laten wennen! Vind het een vriendelijk beeld en een super schetige pony!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:30

maria1991 schreef:
Wat een drama topic. Ik vind dat je het heel vriendelijk aanpakt. Slee is super licht en t paardje kan lopen zonder kracht te moeten zetten. Deed iedereen het maar zo, ipv drie jaar huppakee voor de kar en gaan. Lekker spelenderwijs aan alles laten wennen! Vind het een vriendelijk beeld en een super schetige pony!

Jammer dat er geen 'vind ik leuk' knop te vinden is, maaar:

VIND IK LEUK :D

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:38

Gods wat kunnen mensen van een mug een olifant maken. Achter jullie computer of laptop kan je helemaal niks vast stellen. Dat kan je pas als je het diertje kent en in levende lijven hebt gezien. Zoals Gem gezegt is, jullie punt is duidelijk. Maar onterecht, ga eerst iets met blote ogen zien voordat je het vast stelt.

Laura, ik weet hoe goed en zorgzaam voor je dieren bent. En Fellow doet het goed, ik hoop dat we toch nog in de toekomst een keer samen een ritje kunnen maken, ondanks alles :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 04:01

Ik ben op zich altijd best pittig in m'n opmerkingen als ik vind dat iets 'te jong' gedaan wordt. Maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Er was iemand op bokt, pony zelfde leeftijd, maar die ging met sulky en al en er zelf achter ook al de weg mee op. En een beetje zo'n sleetje trekken is op zich geen probleem. Meer gewicht raad ik je echter af om er aan te hangen, pony is immers nog niet volgroeid. Maar zo, lange lijnen of alleen een slee zonder extra gewicht, zal niet veel kwaad doen.