[AR] Een ijsbeer voor de slee!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

s1993

Re: Een ijsbeer voor de slee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:51

Gaaf zeg! En wat heb je hem ook lekker aan het lopen! :)

LoesLucy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:57

Super leuk! *\o/* en wat een gave pony <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:12

Leuk ding zeg!
Sjouwt ook erg leuk!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 09:31

Klijntje schreef:
Owww <3 wat een lekker moppie is je Fjord. Wat is zijn afstamming?
Echt, hele leuke foto's, genieten hoor!

onbekend.. Helaas..

hij is pas rond zijn 5e/6e levensjaar gekoppeld aan een paspoort, en dat is leeg.. Officieel is 't geen fjord dus, maargoed :D Hij lijkt er zoo op :) ;)
Ik heb destijds wat gezocht, maar verder heel weinig kunnen vinden.. Hij is ook niet ''handig'' gebouwd (klein dus, zeeer korte rug, proppennekje :)) ) dus ik vraag me wel af of hij een weloverwogen fokproduct is :) Of hij is op karakter gefokt :+:

@cchanny; dankjewel :) Zijn sjouwen voor de slee/wagen is ook iets waar ik me altijd om verbaas :)
Het is namelijk niet zo dat ik uitzonderlijk goed kan mennen, of veel met hem train :) Hij kan/doet dat gewoon graag en goed blijkbaar :)
Afbeelding
Hier een foto in zomerkleed ( :') ) tijdens een menles van Peter de Koning. Mijn 3e menles ooit... ( :') )

Onder het zadel is het allemaal niet zo spectaculair helaas :) Maar kan ie ook wel goed :)
Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:53

@Aks: echt een sprookje om zo met je paardje te genieten in die mooie witte sneeuw!!! <3

en de laatste foto (hierboven in jouw postje bedoel ik) is ook erg :D pretbekkies :))