Wauw, hij is echt prachtig geworden! Ziet er onwijs chique uit, veel plezier ermee!
Steefjevos
Geplaatst: 01-07-12 23:04
Wow, wat een verschil! Petje af hoor! Nu nog een foto met het paard ervoor Vind het ook erg mooi dat je álles hebt meegenomen, het opnieuw in de verf zetten van de wielen maakte het wel compleet.
@MendyGinger: Dat is wel zo met die witte wielen, maar na gebruik gewoon meteen afspuiten en dan hou ik ze hopelijk wel mooi. Anders kan ik er altijd nog een keer weer met een kwast overheen.
@MendyGinger: Nee, weet eigenlijk nog niet veel meer. Gisteren even overlegd of ik er wel gewoon mee in de bak kan mennen en dat kon wel. Moet nu alleen nog zo'n stang hebben om de lamoen mee vast te zetten (weet niet hoe ze echt heetten). Remmen staan nog wel op de planning om binnenkort na te kijken. Die wil ik sowieso 100% hebben, voordat ik ermee de weg op ga.
Ik heb de stang en heb nu ook de lamoen in mijn bezit. Hij stond eerder nog gewoon op stal gereserveerd voor mij, maar van de week dat ook even geregeld. Afgelopen maandag heb ik het tuig opgedaan en de vliegenmendeken even gepast. Deze had ik namelijk een tijdje geleden gekocht, maar nog niet gepast. Deken past heel mooi! Nu even regelen dat iemand mij helpt met het op maat maken van alles en mij begeleid bij mijn eerste ritje en dan kan ik fijn zelf aan de slag. Foto's volgen binnenkort weer.
Kimara_00
Geplaatst: 16-07-12 19:31
Ik volg het ook Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met paardje ervoor Het is een èrg mooi wagentje geworden zeg!
_Jorien_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-12 23:18
Het heeft even geduurd, excuus! Zoals beloofd, hierbij de foto's.
Het passen van de vliegendeken:
Voor de eerste keer voor de wagen. Op de foto's rij ik zelf niet. Wou even zien hoe het er van de zijkant uitzag en meteen paar foto's gemaakt.
En de tweede keer ervoor en nu wel foto's dat ik zelf rij:
Niet echt de meest duidelijke foto's, maar ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld hebben.
Ziet er erg netjes uit! Doet de rem het ondertussen al? Opzich is dit trouwens geen ramp hoor, aangezien je met broek rijd. Zolang je op vlakke stukken rijd.
Wel vroeg ik me af of je veiligheidslichtogen hebt? Dat kan ik niet helemaal duidelijk zien. Dat is toch wel belangrijk aangezien je een gesloten lamoen hebt.
_Jorien_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-12 00:09
De rem is vorige week gemaakt. Heb er nog niet mee gereden, aangezien ik morgen wedstrijd heb en hem dus een beetje onder het zadel fatsoenlijk wil hebben lopen .. Voor zover mogelijk, haha! Heb de laatste tijd veel buiten gereden en avonden met hem naar de wei. Zien wel wat het word. Buiten dat om, zal hij volgende week weer voor de wagen gaan denk ik. Dan maar is even kijken hoe de rem werkt ..
Veiligheidslichtogen? Ff googlen.. Nou, aan mijn tuig zaten lichtogen die niet aan bij het lamoen pasten. Moet dus nog nieuwe halen. Nu hebben ze op stal nog wat onder het stof vandaan gevist, dus ik heb nu voor tijdelijk even wat. Ik heb nu dus zulk soort:
Ik moet ze dus zelf nog zien te vinden in bruin leer. Ga binnenkort nog een keer naar GJ van Boven in Diepenheim, maar als ze ze daar niet hebben, hebben jullie dan misschien nog ideeën waar ik ze in het bruin kan halen?