Als ik de palomino schop doet ie WHAAAAAA en gaat ie heel hard
Sharani
Geplaatst: 05-12-11 21:56
Sappos schreef:
Niet alleen aaien...ook schoppen
En dat kan soms best handig zijn , ik heb er 1 bij die nog weleens durft te gaan schoppen (Vegas), die heb ik 1 keer een flinke schop terug gegeven en toen was het duidelijk. Als hij voor de HCA loopt waagt hij het niet meer (alleen jammer genoeg wel voor de showcart als mijn zoon met hem wil rijden ).
MelanieB
Geplaatst: 05-12-11 21:57
moet zeggen dat Bam erg onder de indruk was van mn voet.. Meneer liep zo te etteren, en aangezien hij niet van plan was te reageren op een tik vd zweep, gaf ik 'm maar een schop onder z'n kont. Heeft de hele weg braaf gelopen. Weet niet wat mn andere doet, die is vaak sneller boos dan schrikken als ik boos word haha a la kontje omhoog haha
Sappos
Geplaatst: 05-12-11 21:58
Haha sukkel! Ik gebruik het wanneer ik op stem of met zweep geen contact kan krijgen omdat ze afgeleid zijn. Als ze gruwelijk aan het hinniken zijn naar andere paarden of als ze gewoon niet reageren op een commando. Blaas schrikt zich HELEMAAL de paasei als je dat doet Dus het werkt wel super. En als ze slaan naar de zweep kunnen ze 2 voeten in hun kont krijgen
Ja idd. En toen ik voor het eerst ging staan op de sulky (dan klettert je zitje) toen ging ik heel hard Maar kijk je hebt altijd mensen die gekker zijn dan ikzelf... Die mensen noem ik Eline