[AR] *TROTS* Stippen op Bathmen te paard!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 10:42

bontegevaar schreef:
Zag er goed uit. Ze hadden de gang erin.

Code
de ene zegt van wel, de ander van niet, dus we wachten de uitslag rustig af.  ik ben er stiekem toch wel benieuwd naar

Aart was wel sneller en dat met een 4span. Dr werd mooi gereden. Er had eigelijk een 2span pony rubriek moeten zijn. 2 en 4 span is slecht te vergelijken.

theoretisch niet nee, maar voor mijn gevoel is het wel een redelijk vergelijk. met de merries kwam ik namelijk niet eens in de buurt van die tijden (ondanks dat hun ook wel aardig snel konden zijn)en nu met een groen span (3de indoor)vind ik dat toch een behoorlijke prestatie.
en het neemt niet weg dat de kleinste van de hele avond, nog steeds bijna de snelste waren :=

afgelopen marienheem waren we trouwens 2de geworden (wel gewoon tegen de 2-spannen) met een super snelle tijd. voor mn gevoel gingen we toen op de lange lijnen harder (of ik ben ondertussen gewend aan de snelheid :+ ), maar in de hindernissen vielen ze wat sneller stil. nu houden ze perfect tempo in de hindernissen. dus we boeken vooruitgang :D

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 10:45

L_Rivaldo schreef:
Echt waar wat heb jij een lef meid! *\o/* Echt super netjes gereden!

of gewoon je verstand op 0 :')

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:48

Gaaf!!! En wat gaan jullie hard zeg.

WilmaW

Re: *TROTS* Stippen op Bathmen te paard!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:55

Prachtig om te zie...
Dat comentaar ook fantastisch
Stip voor stip door de hindernis en niet groter dan een herdershond..... :D

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:03

hahahaha wat super leuk... zit gewoon met een glimlach achter de pc.
Je kan idd trots op die kleintjes zijn!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:51

xElienx schreef:
theoretisch niet nee, maar voor mijn gevoel is het wel een redelijk vergelijk. met de merries kwam ik namelijk niet eens in de buurt van die tijden (ondanks dat hun ook wel aardig snel konden zijn)en nu met een groen span (3de indoor)vind ik dat toch een behoorlijke prestatie.
en het neemt niet weg dat de kleinste van de hele avond, nog steeds bijna de snelste waren :=

afgelopen marienheem waren we trouwens 2de geworden (wel gewoon tegen de 2-spannen) met een super snelle tijd. voor mn gevoel gingen we toen op de lange lijnen harder (of ik ben ondertussen gewend aan de snelheid :+ ), maar in de hindernissen vielen ze wat sneller stil. nu houden ze perfect tempo in de hindernissen. dus we boeken vooruitgang :D

Nou volgens mij was dat ook zo hoor, alleen was het 'nadeel' voor jullie toen dat er vrij veel lange lijnen in zaten, en ja als je dan tegen een 2span felle Welshjes moet, vind ik dat alsnog een knappe prestatie om dan 2e te worden. Het is dat ik toen niet gefilmd heb, jammer, anders hadden we dat nu heel mooi kunnen vergelijken. Maar volgens mij klopt dat wel hoor, dat ze toen iets stil vielen in de hindernissen, terwijl jullie hier gewoon constant in galop bleven doorgaan.

WilmaW schreef:
Prachtig om te zie...
Dat comentaar ook fantastisch
Stip voor stip door de hindernis en niet groter dan een herdershond..... :D

:') _O- Die commentator was vaak ook wel op dreef hoor, hahaha. Hij doet het altijd heel leuk, al kon hij de week er voor bij de Pony Derby toch af en toe best wel flink l*llig uit de hoek komen; meisje viel van pony, had gelukkig niets maar 't ging wel vrij hard: 'Ja, haha, KNOCK-OUT, wég fiets!'. (hoofdprijs was een gloednieuwe, gestroomlijnde fiets). En zo had hij wel meer dingen die ik een beetje twijfelachtig vond.....
Maar hij doet het altijd wel leuk.