gave pony zeg jammer dat hij gecastreerd is, al kan ik het begrijpen. Mijn hengst is ook gecastreerd omdat ie een wle heel grote macho werd
Wat een onwijs leuke pony zeg en staat erg gaaf voor de wagen!!Ik heb ook wel een zwak voor valkjes, mijn eerste eigen pony was een valkkleurige welshmerrie..
Wat een prachtige pony zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je daar als een blok voor valt! Heel heel knap is ie!
Simba !!! Wat is het toch een knapperd zeg, je hebt wederom een speldin een hooiberg gevonden .Gaat helemaal goed komen met hem als sportpony!!
Erg mooie pony!Jammer dat hij niet is goedgekeurd, maar wat leuk wat je nu allemaal met hem kan doen!
Oh wat een stoer dier! Hij heeft echt een hele leuke uitstraling! Volgens mij gaat hij het heel goed doen voor de wagen!
Wat een super mooie pony! Onze buren hebben 2 welshjes drachtig van Spring star's spirit, die heeft de zelfde vader als die van jou!
mywiseguy schreef:Wat een super mooie pony! Onze buren hebben 2 welshjes drachtig van Spring star's spirit, die heeft de zelfde vader als die van jou!Oh wat leuk, ik ben benieuwd wat daar voor moois uit gaat komen