Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Oefening baart kunst. Ik vond dit erg leuk en leerzaam
. Echt opnieuw leren die inschatting te maken dus.

. Ik hoop dat je hem snel kunt verkopen en een leuke nieuwe wagen terug kunt kopen.
. Ik hoop het ook. Ik heb de wagen die ik graag wil al gevonden op marktplaats, maar nu moet deze wel echt eerst weg.
. Dit is Hennessy, de nieuwe pony van mijn dochter. Veronia staat op dit moment bij de kliniek om geïnsemineerd te worden, dochterlief is met school naar Parijs en het is wel dinsdag-mendag bij ons... Dusss, maar eens gekeken of Hessy nog weet wat een tuig is. Ze is ooit beleerd geweest maar dat is echt jaren geleden, dus we beginnen met baby-steps. Het tuig is allemaal wat te groot, maar voor een rondje aan de longe wil het wel even en ik wil toch eerst even kijken wat ze ervan vindt voordat ik op zoek ga naar een tuig in maat cob. Conclusie van vandaag... ik ga op zoek naar een tuig in maat cob

. De oude is verkocht en ik kan de nieuwe 21 juni ophalen. Dat is de pauze dan maar waard, want met deze kan ik straks toch hopelijk een poos vooruit