Eindelijk kan ik hier 't kontje van mijn spekkie delen! Vorige week voor 't eerst in het span onder begeleiding van Gerard Leijten, supertrots & kan niet wachten om te beginnen met mennen!
Dank je Meer foto's (ook hoofd-foto's.. het moeten niet altijd konten zijn ) staan in het topic in mijn onderschrift Paden is trouwens nog maar het begin, dit is echt heel vooraan in het bos een klein stukje gereden .. dus ja, hier is het geweldig, en kan niet wachten om alles te gaan ontdekken
En inderdaad, Jen, het tuig is echt prachtig zo bij de pony!
Hier gisteren ook weer eens een rondje gedaan. Met mijn duo-penotti fjord.. Die was natuurlijk heel de week al natgeregend en blubber en bah.. Dus schoon gaan ho maar (Was wel heerlijk, hij werd gemend door een vriendin, die geen men ervaring heeft. Maar dat ging zo lekker onbevangen, werd er helemaal blij van! )
Lekker vieze fjordenbillen, die van mij heeft een deken op scheelt heel veel. Hier nog ern mooi uitzicht van zaterdag
Gem
Geplaatst: 12-11-13 21:40
Een zaterdagse les-kont, de eerste voor mijn eigen wagen .
Anoniem
Geplaatst: 24-11-13 23:41
Zo, wat een leuk schimmel welshje (toch?) hierboven.. En dat tuig! En uitzicht
Heb nog een nieuwtje, van vandaag (heb ook een topic ). Nog een beetje saai, maar vond het toch wel een leuk stukje (alleen spijtig dat het dood liep ). De echt mooie uitzichten komen zodra de winter voorbij is