Oei wat gaaf allemaal!!!!!! Tof dat je op de mensport staat!!!
Mooie welshjes komen er voorbij en gave tuigpaarden!
Is 1 van de 2 te koop Ipsilonka??
Wij gaan straks op tijd de auto in want we gaan naar Breda en we willen niets van de marathon missen... fijn weekend allemaal!!
Gaat bij ons super, na een jaar hard werken kunnen we nu praktisch los inspannen... ( eerst kon ze alleen maar steigeren... dan was het snel snel inspannen en wegwezen )
Mn vriendinnetje waar ik les mee heb, zij is ZZ mennen geklassificeerd geweest met mn instructrice en alle knoppen zitten erop Heerlijk paard, zit echt een kop op maar dat maakt t juist een fantastisch dier.
Jullie blijven een leuke combinatie, zoveel plezier bij beide, is leuk om te zien. Vind je tuig mooi, ben niet zo'n roze fan ; ) Dit vind ik echt heel mooi.
Super leuke foto's , Romy staat je volgende wedstrijd al in de planning ? Het marathon seizoen is alweer voorbij, gelukkig hebben we de foto's nog Ik heb nog een leuke van de Marathon op Texel, 5 keer door de waterbak was best pittig. maar evengoed een mooie 1e plek behaald.
Nee nog niet. Ik ben even niet zo fanatiek op het moment.
Stoere foto!!
LS_fotos
Geplaatst: 15-10-15 12:51
Ik ben met mijn superbrave 3 jarige topper een paar dagen er tussen uit, ik zou iets langer blijven maar ik voel me niet je-van-het dus ga naar huis vanavond. Heb wel onwijs genoten van het door de omgeving rijden hier! Hier wat foto's van de 2 ritjes die ik gemaakt heb hier!
Langs het Klooster! Even dressuurprikken, pony was heet
En eentje van de 2e dag dat ik hier was.
Heel misschien dat ik straks een 3e ritje ga maken, maar dat bekijk ik nog wel even.
Letsdunit super knappe pony's heb je! En knappe Amadeus hierboven
MelanieB
Geplaatst: 18-10-15 19:27
Weer mooie foto's voorbij!
Nathalietje, zo is je set een stuk beter als ik eerlijk ben Lekker, wil ook nog wel keer op het strand rijden.
M'n nieuwe crack; 5 jarig hengstje v. yssevliedt's yavenduma, nog groen en heeft een set mooie gangen, een mooie aanvulling denk ik zo, en een knuffelkont.