Ik denk dat dat heel erg vertekend.. ze heeft niet zulke lange benen dus dan komt het al gauw onder der kont te hangen als 't ware, maar ik zal er nog even naar kijken. Broek zit trouwens al iets losser, heb er een gaatje tussen geprikt. En dankjewel!
inkiesurban
Geplaatst: 12-08-12 18:20
Vandaag hebben wij een lekker ritje gemaakt door de polder. Gelijk maar een foto van haar kont gemaakt Filmpje krijg ik niet doorgestuurd van mijn telefoon.
Gem
Geplaatst: 12-08-12 20:18
Vandaag mee met stalgenootje, stoer paard zo door dat tunneltje!
Oeh wauw jij kan mooi vlechten inkiesurban! Allemaal leuke kontjes, sommige net iets leuker dan de andere
Dit is mijn uitzicht over (hopelijk) niet al te lange tijd. Geld voor een tweespantuig is binnen, dus nu nog tuig uitkiezen en kopen, en een langboom regelen, en gaan met die bananen!
die zonsondergang-kont is ook wel heeeeel mooi geworden zeg
hier een recente kont van Mick... en ik heb net voor de grap een Bit-cover ervan aangemaakt... willen jullie op mij stemmen??? Ik doe niet aan social media, dus het zal wel niet zo'n vaart lopen vrees ik, maar vond het plaatje zo al leuk Als je op het plaatje klikt, kun je stemmen
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 26-08-12 18:55
tetske_D
Geplaatst: 28-08-12 22:48
Deze foto is gemaakt toen Nicolien voor de 3e keer voor de wagen stond. Nu onderhand is ze 5 weken beleerd en ze doet het super in enkel- en dubbelspan.
Mona14
Geplaatst: 20-09-12 20:25
Het kontje van Haflinger merrie Odette!! Hier zijn wij onderweg van onze menles naar huis. En wat is het al snel donker het is pas negen uur!! Nog even en dan is het op de heen weg ook donker!