Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:We gaan nog even een paar keer met haar de poort uit, wandelen langs de weg zodat ze nog iets ziet en beleeft. Maar dat kan ik niet zelf dus dat gaan mijn stal-meiden doen. De eerste keer voor de kar mag Xander gaan doen, daar ben ik niet ervaren genoeg voor. Ik vind het al heel wat dat ik nu mn tweede paard in een jaar tijd aan het beleren ben voor het mennen terwijl ik dat zelf nog allemaal moet leren. Straks ben ik nog een professioneel beleerder die zelf niet mennen kan _O-
Muronia schreef:Haha ja dat wel, maar het zou toch leuk zijn om dat mennen ook goed onder de knie te krijgen uiteindelijk, daarvoor doen we het. Maar.. het is ook mooi om alles helemaal vanaf punt nul samen te leren zo. Als ik een kant-en-klaar menpaard had gekocht dan had ik dit allemaal niet gezien en geleerd toch?
Het lamoen moest iets langer volgens Xander.. dus proberen om dat los te krijgen. Dat ging natuurlijk niet, zat mooi vast geroest en de schroeven braken af. Dankzij de vriend van 1 van mijn lieve verzorgsters hebben we gisteren de boel los gekregen, van roest ontdaan en nieuwe schroeven erop gezet. Nu kan Xander de volgende keer even kijken hoe lang het precies moet en daarna ga ik weer aan het verven
[ Afbeelding ]